vocht vasthouden

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Chrissie113, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie113

30 jul 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nu bijna 35 weken zwanger. Hou sinds een paar weken erg veel vocht vast, me handen voelen doof aan en het gevoel is steeds weg, hierdoor laat ik dingen vallen. Draag nu ook een brace in de nacht, dit werkte eventjes, maar nu niet meer. Ik heb er erg veel pijn van en slaap ook amper. Ik drink al veeeel water, heb een elektrisch bed gekocht, zodat ik hoofd en voeteneind omhoog kan doen. Niets lijkt te helpen. Ik ben er echt mee aan. Ik heb ook nog een peuter rondlopen die alle aandacht vraagt, rusten doe ik zoveel mogelijk. Ik zou graag tips willen of in ieder geval iest waar ik me aan vaqst kan houden, zelfs de gedachte van; je hebt er straks weer een prachtige baby bij, wordt ik niet meer vrolijk van..... Ik ben aan het einde van me latijn..... Ben trouwens al bij de huisarts geweest en loop bij de gyn, die weten hier allebei vanaf, en die zeggen enkelt zing het maar uit......

Groetjes Christel

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

Het enige wat je nog zou kunnen doen is fysiotherapie, een bepaalde massage kan misschien helpen om wat vocht kwijt te raken. Door het warme weer zul je inderdaad meer vocht vasthouden, ik kan er verder helaas ook niets aan doen, maar snap dat het heel naar voor je is.

Mirjam

Deel Deze Pagina