Pretecho 4 D wie heeft daar ervaring mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Senna, 5 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wie heeft er al ervaring met 4 D echo?
    Schijnt redelijk nieuw te zijn, ben benieuwd of er al goede/slechte ervaringen mee zijn.
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    We hebben een 2, 3 en 4 d echo laten maken. Een echte aanrader. Je krijgt wel de mooiste beelden als he wat verder bent in de zwangerschap vanaf een week of 25 a 26 tot de 32 weken heb je de mooiste beelden. We hebben de echo met de 19 weken laten maken. We hebben toen het meeste gezien in 2 d want dat zag je het beste en het mooiste. Maar we waren er zo van onder de indruk dat we straks nog een keer terug gaan als we wat verder zijn. Ga je die echo ook laen maken?
    LIefs Jenny
     
  3. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    ja hier ook kijk maar in mijn fotoalbum de kleurenfoto's zijn 4d echo echt de moeite waard om dat te laten doen

    groetjes nathalie
     
  4. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Het wordt idd aangeraden om pas vanaf 25 weken een 3/4 d te laten maken, dan zijn ze op zijn mooist, heb er ook een paar in mijn album staan...en kan je zeggen is zeker de moeite waard!!!
     
  5. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    mooi hoor nathalie en eliesja!! krijg er echt onwijs veel zin in als ik dat zo zie.

    jenny ,2,3 en 4d is dat ineen ? waar heb je dat laten doen?
    Ik heb een afspraak gemaakt voor 20 april, dan ben ik 25 weken geweest, (officieel zit ik dan in de 26e week)

    ik heb een afspr bij babyvieuw gemaakt.
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Het is echt heel mooi en zeker een aanrader! Het verschil tussen 3 en 4 D is alleen dat 3 D een foto is en 4 D een film, dus bewegend. Ik heb het 2x laten doen Zie maar naar de foto's in mijn album!
    succes.
     
  7. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Wat een leuke foto's allemaal!

    Ik heb voor vrijdag een pretecho met 3d en 4d gepland, ik ben dan 18,5 week (kon niet meer wachten hahaha). Ik hoop dat we dan genoeg zien op de echo's.
    We hebben een voordeelpakket genomen en gaan dan met 27 weken ongeveer nog een keertje.
     
  8. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    jaa ik vond het zelf ook heel mooi alleen waren wij een beetje laat met de 4d ik was al 29 weken en vandaar dat je alleen een hoofdje ziet natuurlijk ook heel mooi maar het zou natuurlijk nog mooier zijn als de hele baby in beeld kon worden gebracht maar aan de andere kant vond ik het zowiezo voordelig want ik heb voor mijn 4d echo foto's niet hoeven betalen omdat ik terugkwam voor een nieuwe geslachtsbepaling vandaar dat ik 2 foto's heb vond ik toch wel heel bijzonder dat ze dat zomaar deed gaf mij echt te kennen dat ze liefde had voor haar werk
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij hebben een afspraak voor 16 mei, k ben dan 28 weken!
     

Deel Deze Pagina