schoppen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mariska 22, 13 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska 22

5 dec 2007
    29
    0
    0
    Hoogezand
    Hallo allemaal,
    Toen ik precies 18 weken zwanger was, voelde ik de eerste plofjes!
    Nu voel ik het dagelijks, en gaat soms een hele tijd zo door (zoals nu). Wordt vast een kickboxer! hahaha :)

Nou vraag ik mij af waar jullie die schopjes voelden, bij mij is het namelijk meer onderin mijn buik.

Alvast bedankt voor jullie reacties! Ik ben benieuwd!
    ;)
    Groetjs,

Mariska

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Overal eigenlijk wel, maar ook veel rond mijn navel!

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    In het begin voelde ik het ook alleen onderin mijn buik, maar in de loop der tijd gaat wat meer van plek veranderen, dan weer boven en dan weer onder, dan links dan rechts... heeel beweeglijk allemaal! en idd het wordt steeds duidelijker voelbaar!

Is heel fijn om te voelen, tenzij het je blaas als voetbal gebruikt of je maag als kopbal....

hihi Maar ik vind het fantastisch!

4. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Leuk hé! Ik voel haar voornamelijk aan de boven kant en aan de zijkant....maar ze ligt dan ook dwars.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    eerst steeds bovenin de buik, maar nu is hij gedraaid en zitten de schopjes rechts in mijn buik :)

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik kan niet wachten om dit te voelen! owww en het duurt nog zo lang als je ergens op moet wachten he...

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

o-ver-al :confused:

Ik denk dat onze beep touwtje springt met 'r navelstreng

Leuk he die schopjes.... <3

8. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik voel het nu zelfs van twee kanten :)

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik voelde het met 17 weken en eerst vooral onderin..kan niet wachten totdat het weer zover is!

10. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik voelde het overal :confused: ze was zo druk......ze protesteerde zelfs als ik op mijn zij wilde gaan gaan liggen om te slapen, of ze lag zo hoog dat ze me ribben bont en blauw duwde, ik duwde haar dan altijd een beetje naar benee :D

11. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik voel het ook aan alle kanten heerlijk!
    Ik weet wel dat ze het niet fijn vindt wanneer ik op mijn linker zij gaat liggen want dan blijft ze zowat schoppen tot ik mezelf omdraai hihi.
    Ik merkte gister ook voor het eerst dat ze schok, ik stond bij mijn hoofd die mijn stuk aan het lezen was en toen ging plots haar telefoon hard af, ik schok maar op dat moment voelde ik ook een schop dus volgens mij schok de baby ook van die harde felle toon.

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik voel mijn beeb ook overal en soms wel op 2 plaatsen tegelijk...heerlijk is dat

13. Konijn

Konijn Niet meer actief

Overal van boven mijn navel tot onder bij mijn blaas (heerlijk...) en soms helemaal aan de zijkant. Maar vooral erg veel... Eigenlijk voel ik het de hele dag door wel bewegen, soms zachtjes, maar soms zijn het keiharde 'trappen'.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik voel het vooral bij me ribben en af en toe aan de zijkanten. Maar vooral bij me ribben doet het echt pijn, ik kan niet meer goed zitten, moet echt liggen.

Deel Deze Pagina