Hallo allemaal, Toen ik precies 18 weken zwanger was, voelde ik de eerste plofjes! Nu voel ik het dagelijks, en gaat soms een hele tijd zo door (zoals nu). Wordt vast een kickboxer! hahaha Nou vraag ik mij af waar jullie die schopjes voelden, bij mij is het namelijk meer onderin mijn buik. Alvast bedankt voor jullie reacties! Ik ben benieuwd! Groetjs, Mariska
In het begin voelde ik het ook alleen onderin mijn buik, maar in de loop der tijd gaat wat meer van plek veranderen, dan weer boven en dan weer onder, dan links dan rechts... heeel beweeglijk allemaal! en idd het wordt steeds duidelijker voelbaar! Is heel fijn om te voelen, tenzij het je blaas als voetbal gebruikt of je maag als kopbal.... hihi Maar ik vind het fantastisch!
Leuk hé! Ik voel haar voornamelijk aan de boven kant en aan de zijkant....maar ze ligt dan ook dwars.
ik kan niet wachten om dit te voelen! owww en het duurt nog zo lang als je ergens op moet wachten he...
Ik voelde het overal ze was zo druk......ze protesteerde zelfs als ik op mijn zij wilde gaan gaan liggen om te slapen, of ze lag zo hoog dat ze me ribben bont en blauw duwde, ik duwde haar dan altijd een beetje naar benee
Ik voel het ook aan alle kanten heerlijk! Ik weet wel dat ze het niet fijn vindt wanneer ik op mijn linker zij gaat liggen want dan blijft ze zowat schoppen tot ik mezelf omdraai hihi. Ik merkte gister ook voor het eerst dat ze schok, ik stond bij mijn hoofd die mijn stuk aan het lezen was en toen ging plots haar telefoon hard af, ik schok maar op dat moment voelde ik ook een schop dus volgens mij schok de baby ook van die harde felle toon.
Overal van boven mijn navel tot onder bij mijn blaas (heerlijk...) en soms helemaal aan de zijkant. Maar vooral erg veel... Eigenlijk voel ik het de hele dag door wel bewegen, soms zachtjes, maar soms zijn het keiharde 'trappen'.
Ik voel het vooral bij me ribben en af en toe aan de zijkanten. Maar vooral bij me ribben doet het echt pijn, ik kan niet meer goed zitten, moet echt liggen.