Schoppen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Claudia86, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Dames,
    Sinds zeker 5-6 weken is mijn kleine bengeltje aan t schoppen, de laatste weken hebk zelfs een beetje pijn als die schopt.
    Is dat normaal?
    de baby schopt vaak naar 'onderen' en das ook niet echt prettig te noemen!
    Ook zegt m'n vriend dat ik vaak snachts auw roep of zit te kreunen van de trapjes...
    Gisteravond was die echt weer een bengel, mama wou slapen en toen begon die weer hefig te schoppen, voel me echt net een boksbal!
    Toen m'n vriend zijn hand op mijn buik deed schrok die ook van de kracht die erachter zit,
    Toen m'n vriend ging nuriën voor hem toen werd het gelukkig wat minder zodat ik in slaap kon vallen.
    Sorry maar ben echt heel onzeker
    Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen!

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja dat kan gebeuren hoor de schopjes worden steeds duidelijker en kunnen indd soms een beetje vervelend zijn

hopelijk zal de kleine gauw wat liever voor je zijn

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou bijna denken dat je al verder bent joh, als het nu al zo'n pijn doet af en toe. Ik heb dat nu eigenlijk pas. Terwijl ik die kleine vanaf 19 weken zo'n beetje voel. Hoewel de schoppen op de blaas wel vervelend zijn, gemeen. Maar verder? Vind ik het nog steeds alleen maar leuk, en ben ik juist blij dat ze nog steeds lekker laag zit, want de trapjes worden aardig sterk nu en ik heb ze liever daar onder op de buikwand, dan tegen m'n ribben :)

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Is normaal hoor. Erg vervelend soms maar tja...je hebt n kleine kickboxer of voetballer in je buik. Verschilt erg per baby ook. Mijn eerste was vooral n woelwater. Die draaide heel veel en schopte bijna niet. Dan zag je ineens weer zo'n knietje ofzo voorbij komen als bobbel op mn buik. De tweede was redelijk rustig...maar oh wee als hij dat even niet was. Dan had ik ook heel wat te verduren kwa schoppen.
    Het ergste vond ik het als de tweede zn voetjes ofzo onder mn ribben duwde. Dat deed altijd pijn. Vooral als hij dan n beetje op en neer bewoog met zn voetje.
    Deze baby schopt en draait ook lekker vaak. Nog niet zo heel hard. Maar mn blaas heeft hij/zij al gevonden. (gister onder het boodschappen doen was ik dus echt bang dat ik zo meteen in mn broek zou piesen heh...hij was lekker wakker...en ik moest naar de wc :rolleyes: )
    Over n tijdje word het bij je weer wat minder waarschijnlijk. Als de baby wat minder plek krijgt dan word hij vanzelf ietsie rustiger.

5. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    hoihoi,

Dat is echt heel normaal! Ik heb het nu echt heel erg en het kan echt pijnlijk zijn. Dat is dan wel iets minder maar ben wel blij dat ik haar zoveel voel :D :D :D

Het word dus steeds erger en ik lig er snachts soms ook wakker van....

6. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Ik wil niet de verkeerde indruk maken hoor maar ben keiblij dat 'ie in ieder geval beweegt, maarja het is gewoon wennen vrees ik!

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    als het je eerste is moet je er indd soms aan wennen

8. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007