Hoi meiden, Wat een 7 weken, dagen..huilende schreeuwende Senn..snipverkouden, flink hoesten(soms tot kokhalzend aan toe)af en toe koorts, niet willen liggen op bed (druk op oren) 2xgriep gehad..elke keer rode oren...al die weken met zetpillen en neusspray geleefd en aantal keren bij de huisarts te zijn geweest, maar het ging maar niet over het werd steeds maar erger.. Nu eindelijk vanavond terug van de HApost met AB kuur..het duurde te lang en zo kwam hij er niet zelf boven op.. Ik hoop zo dat mn mannetje opknapt weer fit wordt, zichzelf weer wordt Pff..wat heb je dan ook het beste met je kind voor...t ging me af en toe echt aan het hart...gewoon omdat hij niet opknapte..en dat je zag dat hij gewoon echt ergens last van had.. **Love mn mannetje** Zó dat lucht op even afschrijven..
Ja het heerst zeker. Ik heb zelf ook een paar weken gehoest. En mijn zoon en dochtertje van 7 maanden hebben er ook last van. Een snotneuzenparade was het hier gelukkig wordt het al minder. Ik ben ook niet zo voor antibiotica maar als het niet anders kan dan moet het wel. Hoop dat je zoontje snel opknapt.