Het puntje steekt een klein beetje uit, zagen we gisteren ineens (geen opgezwollen tandvlees verder)... Hoe lang duur het voordat de tand volledig staat? Is dat een kwestie van een paar dagen of kan daar ook nog weken overheen gaan?
dat vraag ik me ook af, met koninginnedag zagen wij ook het puntje van de eerste tand (stond al een week rood met een klein gleufje in) en nu 3 weken later is hij 1mm lang haha ! duurt dus best lang vind ik! Maar mischien groeien ze bij mij zoontje traag aangezien het zijn 1e tandje is en hij volgende week 1 wordt. groetjes Nele
lang, mn zoontje kreeg zn eerste tandje na zn 1e verjaardag en heeft echt weken geduurd voordat ie er helemaal uit was, en vervolgens weer weken voordat ie echt helemaal recht op zn plek stond
Dat verschilt echt per kindje en tandje.... Bij mijn dochter stond er bij de ondertandjes een puntje en 2 dagen later waren ze door. Bij haar boven hoektandje duurde het bijna 2 weken voor hij helemaal door was. Daarna 3 boventanden, die zagen we al zitten en kwam er 1 week water iedere dag 1 helemaal door. Zit dus echt veel verschil in.