Een tandje! Hoelang voordat deze volledig staat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 11oktober, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het puntje steekt een klein beetje uit, zagen we gisteren ineens (geen opgezwollen tandvlees verder)... Hoe lang duur het voordat de tand volledig staat?
    Is dat een kwestie van een paar dagen of kan daar ook nog weken overheen gaan?

2. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    dat vraag ik me ook af, met koninginnedag zagen wij ook het puntje van de eerste tand (stond al een week rood met een klein gleufje in) en nu 3 weken later is hij 1mm lang haha ! duurt dus best lang vind ik! Maar mischien groeien ze bij mij zoontje traag aangezien het zijn 1e tandje is en hij volgende week 1 wordt.

groetjes Nele

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    weet niet meer hoe lang het precies duurt maar eerder weken dan dagen..

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lang, mn zoontje kreeg zn eerste tandje na zn 1e verjaardag en heeft echt weken geduurd voordat ie er helemaal uit was, en vervolgens weer weken voordat ie echt helemaal recht op zn plek stond

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dat verschilt echt per kindje en tandje....

Bij mijn dochter stond er bij de ondertandjes een puntje en 2 dagen later waren ze door.
    Bij haar boven hoektandje duurde het bijna 2 weken voor hij helemaal door was.
    Daarna 3 boventanden, die zagen we al zitten en kwam er 1 week water iedere dag 1 helemaal door.
    Zit dus echt veel verschil in.

6. Purk

Purk Niet meer actief

Hier heeft het vele weken geduurd voordat ze volledig uitgegroeid waren en rechtop stonden

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

dat kan echt wel weken duren.
    Gelukkig hebben ze er geen last meer van als ie helemaal door is.

Deel Deze Pagina