hoi! Even een vraag misschien dat iemand het weet? Kun je ook van die kleine plastic schortjes krijgen? mn kleine vent word over 2 maandjes 1 jaar!! en hij mag dan natuurlijk lekker in een taart omgraaien.. en ik dacht zo´n schort is wel handig!! zijn die er? en waar kun je die krijgen dan? Alvast bedankt! Groetjes
kliederschort bedoel je? Hema heeft ze, dochter heeft er eentje voor tekenen met stiften en schilderen. Ikea heeft ze ook, maar daar zijn ze steeds uitverkocht.
Bij ikea hebben ze die, maar ik weet niet of het bij jouw kindje nog past. Ik vind de armpjes nl erg kort!
Heb een schort bij prenatal vandaan: 5,99. met lange mouwen en elastiek bij de mouwtjes zodat het eten niet in de mouw kan vallen. ik gebruik hem voor het avondeten want dan doet hij regelmatig zn handen in zn mond en zit het eten overal....
De prenatal, die gebruiken we bij het avondeten nog steeds. Alleen gaat het plaatje na vaak warm afspoelen eraf. En na een half jaar dagelijks gebruik is het klittenband ook niet zo best meer. Maar voor 5,99 een half jaar vlekvrij - ik vind het goed..
Bedankt voor jullie reactie! ga morgen gelijk evn kijken bij de prenatal is idd ook wel handig voor bij het warm eten hier!