Camping (Noord) Frankrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Soeur, 20 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soeur

Soeur Bekend lid

20 jun 2017
    546
    314
    63
    Wij willen graag met 2 kindjes naar een camping in Frankrijk. 6 en 4 jaar. Liefst niet een massa camping maar wel met stacaravans/chalets (want wil niet in een tent) en dan met zwembad met glijbaan (liever ook niet te veel en groot) Leuk zou zijn als het aan een meer ligt. Heeft iemand leuke ervaringen? Ben zelf wel fan van de Elzas.

2. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Wij zijn vorig jaar naar le Brevedent in Normandie geweest. Was superleuk! Geen glijbaan, maar wel een zwembad en een dierentuin op 10 minuten rijden :thumup:

3. Roebus

Roebus Actief lid

15 feb 2019
    117
    142
    43
    Ik ga naar la cote de nacre in normandie. Middelmatige grote camping en een paar glijbanen. Alleen animatie is geloof ik Frans. De camping is vlakbij de zee. Ik ben erg benieuwd naar deze camping, hij ziet er wel onwijs leuk uit!

4. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    La croix du vieux pont. Camping heeft een zwembad, zwem meertje en gelegen aan een rivier.
    Misschien wel iets te groot als ik jouw verhaal lees, maar mijn broertje en ik vonden het daar altijd fantastisch! En is vanaf hier maar 525 km rijden! (Ik woon bovenin Overijssel)

5. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    Wij zijn gek op val de bonnal... In de Jura..
    Leuk zwembad, als je de rivier oversteekt is er een leuk meer om in te zwemmen /spelen.
    Er zijn vanuit de camping verschillende accomodaties te huur. Maar ook van verschillende aanbieders als eurocamp.

Tis echt een leuke camping met kleine kinderen.
    Enige nadeel is dat als je wat wil ondernemen dat het wat verder rijden is. Wij vinden dat niet erg, want combineren het altijd met een andere camping waar wel meer te doen is in de omgeving.

Deel Deze Pagina