Hotel Dublin

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door EdN, 23 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Mijn man en ik gaan over een paar maanden een weekendje naar Dublin, dus ik zit op bookings een beetje hotels te bekijken en dat valt me eerlijk gezegd een beetje tegen: heel veel hostels, of juist weer ongelofelijk duur (500 euro voor 2 nachten). Nou vind ik een beetje aan de prijs geen ramp als het een erg fijn hotel is, een beetje op loopafstand van het centrum, maar dan wil ik dat wel graag zeker weten ;)

Wie heeft er hoteltips in Dublin? We gaan niet heel vaak samen een weekendje weg, dus een beetje mooie kamer vinden we wel een pre!

2. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    #2 Novastar, 24 dec 2017
    Laatst bewerkt: 24 dec 2017
    Wij hebben gelogeerd in Hotel Tara Towers. Prima hotel met lekker ontbijt maar geen 5* ofzo. Wij hadden wel een kamer met uitzicht op zee, dat was echt een pré. Het ligt dan ook niet in het centrum maar de verbinding met het openbaar vervoer was heel goed en je was er zo. Omdat het aan zee lag kon je ook leuk aan de kust wandelen. Het is wel al een aantal jaar geleden dus hoe het hotel nu is weet ik niet. Veel plezier in deze heerlijke stad!

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Wij gaan heel vaak weekendjes weg, niet zozeer samen, maar wel vaak. Ik vind een luxe kamer dus niet belangrijk, loopafstand van het centrum weer wel.
    Wij hebben twee keer een tweepersoonskamer in een hostel gehad (met eigen badkamer) en één keer een apartement via booking.com. Je kunt ook nu iets vastzetten en dan verder kijken.

Deel Deze Pagina