Eigenlijk is mijn vraag heel kort: Wie heeft er ervaring met het vakantie vieren (1 weekje) bij ponypark slagharen?????
GA NIET IN EEN ARIZONA! ik vond dat zulke smerige huisjes! Wij hebben een overplaatsing gevraagd naar een Nevada en die was super. Maar ik heb 4 arizona's gezien en krijg nog de kriebels van wat ik daar allemaal zag; Spinnen, heel veel spinnennesten, pissebedden, oorwurmen etc etc en dan zeggen ze ook nog dat het net schoon gemaakt is.... Het blijkt dat ze die huisjes laten schoonmaken door een ingehuurd bedrijf en zelf schoonmakers voor de "duurdere" huisjes hebben. Het park daarintegen was wel leuk hoor voor de kinderen, maar niet om een hele week in te vertoeven, zwembad viel tegen = klein.
Ik. Als kind gingen we ieder jaar. Wij vonden het altijd erg leuk. Tot 5 jaar geleden deden we dit. 's avonds was er genoeg vermaak. Je hebt er het zwembad ook zitten. Overdag lekker struinen door het park en zovaak in attracties gaan als je zelf wilt. Ik vind het een aanrader
Thnxx alvast.. wij gaan in een colorado???? stacaravan met mijn dochter van 4 en zoon van 11.... ik hoop zo dat ze het leuk krijgen.. alle reacties zijn dan ook welkom....
Gaaaaaaaaaaaaaaan hoor!!! We zijn al verschillende weekenden geweest, zowel in een wigwam (vond mijn man wat minder, ik en de kids geweldig), nevada als een arrizona... mij maakt het niet uit! Spinnetjes zijn ook niet zo gek, ze staan midden in het bos, de huisjes We sliepen overigens wel op het park... tis toch het zelfde? Park is top voor de wat kleinere kinderen tot een jaar of 10 denk ik, wij genieten elke keer weer!
wauww wat een leuke reacties tot 10 jaar leuk??? want? er zijn toch spannende dingen voor grote stoere jongens?? of niet?? ik heb er in ieder geval wel zin in... gun het mijn kindjes zoooo
Ja er is idd wel een grote achtbaan... maar als je grote kinderen hebt is Efteling wel stoerder.. ik vind Slagharen een echt gezins park, enne, je hebt ook picknik tafels, kan je zelf je eige eten nuttigen... En een winkeltje, daar kan je ook goedkoper drinken etc. halen, en smorgens verse broodjes... Ships.. nu wil ik ook weer heen
Ik ben vrijdag teruggekomen na een midweek in Slagharen. Wij vonden het super, we hebben in een wigwam gestaan. Heerlijk vlakbij het park, je kan als eerste in de atracties en als je even wil relaxen dan gingen we weer even terug (kleintjes slapen, eten en toen weer naar het park). Leuke atracties en verschillende mooie shows. We hebben wel boodschappen van thuis meegenomen want de supermarkt is best prijzig. De wigwam was niet heel erg schoon maar we hebben overal even een doekje langsgehaald (ik had van die natte schoonmaakdoekjes meegenomen) en we hebben er verder geen punt van gemaakt. Mijn man wil niet meer naar center parcs maar naar Slagharen haha. Groetjes Senna