Schouderblessure na komst baby

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door 3414, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3414

3414 Lid

28 mei 2015
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Enkele weken na de bevalling speelde bij mij een oude schouderblessure op. Helaas vele malen heftiger dan ooit. Ik had meteen het vermoeden dat dit kwam door de komst van mijn zoon. Het tillen, voeden enz. Overal gebruik je je schouder bij en vaak op een verkeerde manier. Mijn zoon is nu 5 maanden, ik heb intensief fysio maar de klachten worden helemaal niet minder. Sterker nog, mijn andere schouder begint dezelfde klachten te vertonen.
    Wie herkent dit? En is dit ook vanzelf weer overgegaan naarmate de kleine ouder werd?

2. runstar

runstar Actief lid

9 nov 2014
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,

Ik herken het helaas. Ik heb een frozen schouder opgelopen na de komst van de kleine. Eerst trouwens een slijmbeursontsteking rechts, in mijn elleboog,en toen ben ik rechts gaan ontlasten....ook door het vele tillen, wiegen en voeden. Fysiotherapeut heeft wel geholpen maar niet volledig. En ik heb ook nog steeds last van die slijmbeurs.
    Sterkte hoor!

3. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Al naar een osteopaat geweest? Misschien zit er "dieper" een blokkade.

4. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    Ja ik had ook heel veel last van mijn schouder toen mijn dochter net geboren was. Echt heel pijnlijk!!!
    Massage was wel fijn. Uiteindelijk is het ook weer vanzelf over gegaan. Maar ik denk dat het wel n maand of 4 duurde. Veel sterkte, hopelijk gaat t bij jou okk snel over

Deel Deze Pagina