en de kraamweek natuurlijk... ik heb een heleboel foto's naturlijk en heb haar hielprikje nog 1e pakje ingelijst met zienhuis mutsje enzo en ik heb haar navelstreng bewaard in een speciaal flesje/beeldje wat hebben jullie allemaal nog? zo hoorde ik van een vriend van mij dat hun de schaar mee hebben gekregen waarmee papa de navelstreng doorgeknipt heeft.
Even zien. Van m'n oudste heb ik de ziekenhuisbadcape, haar navelstreng, haar eerste pakje en sokjes. En natuurlijk foto's en dergelijke.. Van m'n jongste heb ik ook haar eerste pakje (kan ze nog nét aan, maar gaat hierna in de koffer voor de kids), haar eerste romper, het ziekenhuismutsje en ook haar navelstreng. (en foto's, logisch..)
Ziekenhuisbevalling: -bandje met naam -mutsje -kaartje met naam vanuit ziekenhuis -heeel veeel foto's -eerste pakje
-foto's -zo'n bandje met naam wat hij om zijn enkel had -navelstreng -naamplaatje wat boven het ziekenhuis wiegje hing -zijn eerste pakje+sokjes+mutsje -de champagne met een kaartje gefeliciteerd namens het ziekenhuis.
foto die ze in het ziekenhuis gemaakt hadden gefeliciteerd kaartje met wie er bij de bevalling waren, gewicht lengte etc plakkertjes die ze op haar borst had toen ze even was opgenomen bandje met naam
Mijn dochter heeft ruim 5 weken in het ziekenhuis gelegen en daar heb ik heel veel van bewaard en in een schatkistje gedaan. -Kaartje wat aan de couveuse hing -Diploma voor de gehoortest die ze in het ziekenhuis hebben gedaan -Plakkers van de bewakingsmonitor -Naambandje wat om haar enkeltje zat -Spuitjes waarmee we haar mochten voeden -Snoertje dat om haar voetje zat waarmee de saturatie in haar bloed gemeten werd -Navelklemmetje En natuurlijk ontzettend veel foto's.
Hier precies hetzelfde. We kregen met de overplaatsing naar het ziekenhuis ook nog een beer van de ambulance broeders en in het ziekenhuis hing er een papieren nederlandse vlag met Welkom in Zutphen.
- navelstreng - eerste pakje - naambandje van het zkh - va het zkh een mutsje met de naam en plaats van het zkh erop - bevallingsverslag - heel veel; foto's natuurlijk - een potje vruchtwater (grapje, maar dat raadde de vlk aan, bah)
Wij hebben zijn - eerste pakje ( maar die past hij nog ) - naam bandje ziekenhuis - eerste flesje - navelklemmetje - mutsje van het ziekenhuis - Naamkaartje wat aan zijn wiegje hing Ctg scan wat jammer dat ik daar niet aan heb gedacht dat had ik wel erg leuk gevonden! En ik lees ook hielprikje.. Hier ben ik door omstandigheden niet bij geweest dat had ik ook erg leuk gevonden.
Hier heb ik: - beide scharen (van doorknippen navelstreng) - CTG - Naamplaatjes die boven de couveuse/het bedje hingen - Indentificatie enkelbandjes - dagelijkse voortgangsraportages (Ze hebben 2 wkn in het zkh gelegen) - mutsjes - héél véél foto's - plakkers bewaking
dat is dat blouw groene soort eierprikkertje .. gooide ze hier weg maar zodra ze weg was heb k t weer gepakt
eerste pakje en mutsje bevallings verslag ctg scan papier mijn naam armbandje van het ziekenhuis naamkaartje van esmee van het ziekenhuis plakkers van de monitor. haar eerste lampion (hadden kinderen gemaakt voor de baby's op de couveuse afdeling voor sinte maarten) brilletje van toen ze onder de lampen moest liggen aantal foto's
Sommigen van jullie hebben echt veel, maar in het ziekenhuis krijg je al snel veel natuurlijk. Hier de standaard dingen: foto's, eerste kleertjes, mutsje enzo. En het hielprikje en klemmetje van de navelstreng. Alle papieren eromheen heb ik ook bewaard (bevallingsverslag, kraamplan (verslag zeg maar van hele kraamweek)). Maar degenen die de navelstreng bewaren, hoe doe je dat dan? Gaat dat niet verder rotten? Ik was blij dat ie er na een week vanaf was, wat stonk dat zeg!
-haar eerste pakje -haar eerste flesje (in het ziekenhuis geboren en gekregen) -hiel prikje -kaartje wat in het wiegje zat, met de naam enz -mutsje -bevallings verhaal -die map, van de kraamhulp. intake papieren ook nog.. -foto`s -film -zwangerschapstest (eigenlijk meer van voor de kraamweek) -kaartjes -slinger die voor het raam hing Zoiets? vast nog wel meer.. heb geloof ik bijna alles bewaart haha
ieuw dat jullie de navelstreng bewaren idd, ik vond dat zon vies dingetje hihi. Hebwel het klemmetje bewaard maar dat stukkie weggegooid hoor