41 weken misschien strippen

Discussion in 'De bevalling' started by 1203mama, May 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Hoihoi dames,

Even snel klagen hoor. Ik ben het helemaal zat. Ik ben morgen 41 weken en er lijkt echt geen eind aan te komen. Ik was nog vrij mobiel tot we dit prachtige weer kregen en kan nu niet eens even in de supermarkt lopen vanwege de pijn in mn voeten. Heb al 2 dagen amper geslapen want het is flink aan rommelen maar niks zet door.. morgen weer naar de vk en ze had gezegt strippen vanaf 41 weken dus ik ben echt aan het hopen dat ik ontsluiting heb. Vorige week had ik nog niks alleen baarmoedermond verweekt.
    Nu vroeg ik me wel een beetje af hoe is strippen? Is het pijnlijk? Vriendin van me zegt dat het veel pijn deed. Is het ook een goed idee dat ik mijn vriend meeneem?
    Ben dan ook wel weer bang dat hij voor niks meegaat als ik weer geen ontsluiting hebt.. maar vind het eerlijk gezegt ook niks om daar alleen te moeten zitten zeker als het pijn doet heb ik liever wel een beetje steun.

Wat zijn jullie ervaringen met strippen? En begon de bevalling of niet?

2. kellebell21

kellebell21 Actief lid

Jul 18, 2013
    327
    0
    0
    Hoi,

Ik ben 2 jaar terug bij mijn zoontje gestript met 40.1 weken.. Dag erna is hij geboren! Ik vond het helemaal niet pijnlijk eerlijk gezegd.. Vlak erna ging het wel wat rommelen, in de avond leek er niets aan de hand en de volgende ochtend begon het weer.

Ben nu ook 39 weken zwanger en ben er ook klaar mee haha! Succes iig.

3. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Ik ben met 41.2 gestript en vond het wel pijnlijk maar wel te doen. Een half uur later al pijnlijke harde buiken die ik echt weg moest zuchten. 4 uur later begonnen de ween en 3uur later is dochter geboren. Hier een positief verhaal dus :D

4. 1203mama

Ahh wat fijn om te lezen dat het bij jullie gewerkt heeft :) neem wel gewoon voor de zekerheid mn vriend mee.. als mn weeën zouden beginnen zou ik hem toch ook gelijk vanuit zijn werk laten komen :p. Vind het zowiezo allemaal zo spannend. Wacht nu wel lang genoeg op mn mannetje

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    40,5 gestript en met 41w geboren.

Strippen deed bij mij geen pijn.
    Belangrijk dat je je goed ontspant. Het is wel een apart gevoel. Maar dat is logisch. ;)

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Oh ja had wel gelijk krampen. Tijdens het strippen al.
    Maar doorzetten wilde het nog niet echt.
    heb 1,5 dag krampen gehad tot de echte weeën begonnen.

7. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,694
    38
    48
    Female
    Utrecht
    Ik ben gestript met 41w, dag later begon bevalling. Direct tijdens en na het strippen krampen. Strippen zelf vond ik wel pijnlijk.. Hopelijk lukt het bij jou en zet het door! Ik had het ook écht gehad toen en een dag later begon de bevalling;) succes!

8. Boekje

Boekje Lid

Mar 15, 2016
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben gestript met 40+3. Deed veel pijn, maar ik had dan ook al 3 cm ontsluiting dus de vk zei dat ze me goed kon strippen. Ongeveer 12 uur later begonnen de weeën. Veel succes!

9. mijn meiden

Dec 14, 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bij allebei mijn meiden gestript. Het is wel een vervelend gevoel, maar ik denk dan maar zo: een bevalling doet meer pijn. En liever strippen dan dat ik ingeleid zou worden. Ik ben beide keren alleen gegaan. En beide keren begon de bevalling diezelfde nacht. Succes!

10. 1203mama

Dankjulliewel dames, ik ben gestript was inderdaad wel pijnlijk maar wel te doen. Vriend was toch mee was achteraf niet echt nodig geweesr maar was wel fijn :p
    Had alleen nog net geen centimeter ontsluiting maar ben blij dat ze het alsnog geprobeert heeft en dat het lukte.. nu maar afwachten wn hopen dat het is gelukt😁

11. rums

rums Niet meer actief

Ik ben bij de 1e drie keer gestript in de 41e week en alle drie de keren heeft het niets gedaan. uiteindelijk ingeleid.

12. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben met 40.3 gestript. ik vond het niet pijn doen. Beetje vervelend gevoel maar geen pijn. Opweg naar huis veel harde buiken en 2 uur later begonnen de weeën.

13. BBoom

BBoom Actief lid

Jul 24, 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    En? Komt er al iets op gang? Spannend hoor!

14. 1203mama

Helaas niet.. heb behoorlijk wat bruinverlies en menstruatiekrampen constant. Ben zelfs nog een wandeling wezen maken naar mn paardjes en een uur gelopen en hopen dat er wat op gang kwam..
    Heb nu nog wel harde buiken.. ik blijf hoop hebben..

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Hopelijk komt het snel op gang bij je!
    Duim voor je

Share This Page