Aankondiging bevalling?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by leonietje24, Mar 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Hoi!

Ik had even een vraagje. Ben nu bijna 37 weken zwanger en heb nu telkens last van bruine afscheiding. 2 weken geleden zaten er ook nog 2 druppels bloed bij maar dit heb ik niet weer gehad. Tevens moet ik wel 5x per dag naar de wc voor de grote boodschap en heb ik (lichte) steken in mijn vagina. De beeb is ook erg rustig.
    Kan het zijn dat er al iets gaande is? Is het verstandig om morgen even contact op te nemen met de verloskundige? (im ben hier dinsdag nog geweest en mijn bloeddruk was prima en ook de hartslag was goed, beeb ligt vast met zijn hoofd in mijn bekken)

Alvast hartelijk bedankt voor uw antwoord!

Groetjes Leonie

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi leonietje,

Omdat je regelmatig voor de grote boodschap gaat kan het zijn dat daardoor je baarmoedermond wat geirriteerd is (zit heel dicht bij elkaar allemaal) daardoor kan er wat bloedverlies optreden, bruin wijst op oud bloed. Hier hoef je je geen zorgen over te maken. En geeft ook niet aan dat er al iets gaande is. De steken kan je ook er varen van het indalen van het hoofdje. En misschien is je kindje wel anders gaan liggen omdat het rustiger is, maar houd de bewegingen in de gaten. mMInstens 10 keer per dag en anders je verloskundige bellen.

Groetjes imke

Share This Page