schouderpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb gister de vk even opgebelt omdat ik zo'n last van me linkerschouder heb.. heb meteen gegoogled wat ik beter niet had kunnen doen overal lees ik bbz.
    lees dus ook dat als je te laat ben je buik voel bloed loopt en je dat echt kan voelen :)
    er is waarschijnlijk niets aan de hand hoor maar als je dat zo leest, de kriebels gieren dan door mn hele lijf!!
    ben de laatste paar dagen wel erg actief dus het kan net zo goed spierpijn zijn want het straalt de hele tijd uit naar mn linkerarm echt heel pijnlijk, vandaag is het weer wat minder trouwens.
    en bij elk prikkeltje, bewegingkje in mn buik denk ik dat het bloed is.. ik maak me eigen er heel gek mee.. toen k zwanger was (mk) toen hadk helemaal geen klachten en voelde ik zovaak allemaal dingentjes in mn buik gebeuren.. en dat heb ik nu dus weer.. alleen nu denk k alleen maar een bloed en maak k mezelf helemaal gek!!
    heb overigens geen buikpijn hoor! wel rommelende darmen en afentoe een ditje en datje maar niet dat t zeer doet.
    maar vind het zo raar dat de vk mij alleen gezegd heb dat ik me niet gek moet laten maken door alles op internet.. ja halloo t komt vaker voor dan je denkt.. denk ik dan.
    heb bij deze zwangerschap wel later pas zere borsten dan toen.. en me rug doet veel meer zeer.. kga dr niet van om hoor.. maar me rug dus en me liezen voel k ook wat meer of ik ongesteld moet worden.. maar dat is normaal lijkt me.
    maar toch ben ik erg angstig ook alsk me eigen uitrek maar dan met me armen naa rachter voel ik t in mn schouder.. t zouden wel spiertjes zijn..maar heb t voornamelijk links en ben er zo bang van.
    iemand die dit herkent?

2. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Zou de huisarts bellen en je door laten sturen naar de gyn. beter voor niks dan te laat! Rare verloskundige.

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja indd.. ik voel echt van alles. ik zeg niet dat t ernstigs is maar je weet t nooit :S

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik ga gewoon NU bellen

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ik heb net gebelt..
    ze had er nooit van gehoord dat schouderpijn ook bij een bbz kon horen en dat ik de 18e moest afw8en.. maar ik zei dat ik echt heel bang ben.. dus mag na 2uur terugbellen en dan overlegt ze met me dokter :)
    zit helemaal te shaken

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

al word er niet echt wat gezegt wou ik toch kwijt dat de dokter zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken en ik maandag gewoon mag langskomen zodat ik gerust gesteld kan worden zodat ik ook weer beter in mn vel zit.!

al die stomme verhalen van internet, bah! moet het echt niet meer lezen en dan te lezen over bloed in de buik:S en dat je dat dan ook echt voel! ik voel werkelijk waar allemaal steekjes en tinteltjes of er van alles doorheen glijd.. haha hadk vorige x ook hoor!!! maar nu denk ik meteen van o t is van de bbz ;$ en moet er ook niet mee spotten en alles. maar ben me gewoon rot geschrokken .. heb ook erge rugpijn maar volgens mij heb ik gewoon meer sympthoompjes dan vorige x met me mk.

ik ben iig wat gerustgesteld:)

7. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    wat ik altijd begrepen heb komt die schouderpijn als het al mis gegaan is doordat de buikwand dan geprikkeld wordt.

Het lijkt me dat je dan toch ook echt wel pijn in je buik moet hebben.(gehad)of enige vorm van bloedverlies?

Kan er naast zitten hoor maar ik denk dat je gewoon wat spierpijn hebt.Bij een BBZ zul je toch wel wat meer merken dan alleen maar pijn in je schouder. Ik heb het heel vaak en hoe angstiger ik ben hoe erger het wordt. je spant ze dan onbewust ook nog aan waardoor het nog meer pijn gaat doen.

relax babe :D

8. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Volgens mij is het algemeen bekend dat je schouderpijn hebt hoor, raar dat ze er nog nooit van had gehoord?? Maarja weet niet of je dan inderdaad buikpijn moet hebben

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ik ben maandag bij de dokter geweest!
    hij zei dat ik heel vlot opstond uit de stoel en als het een bbz is ik echt niet zo snel en makkelijk op stond en hij heeft me buik even gevoeld en kon goed drukken en dit en dat en hij zei dat ik zo gezond ben als een vis en ik me geen zorgen moet maken dat ik gewoon stress heb.
    18 okt naar de vk.. hoop dat de dokter gelijk heeft, vast wel want het is toch een dokter maar nog steeds geen vk!!
    heb nu geen last meer behalve alsk heel lang me schouders ophaal vanuit me nek voel ik t dan best wel.

bedankt voor de reacties
    zag ze net pas :)

liefs fayy

10. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ik vind ze allemaal erg laks.

Ik verloor ook geen bloed bij mijn bbz, daarnaast alleen het gevoel dat ik obstipatie had. Ben op de dag van operatie nog zelf naar ziekenhuis gereden en 'vrolijk' door de gangen gewandeld.
    Ik wil je helemaal niet bang maken, maar luister aub goed naar je lijf en als je het weer niet vertrouwt, echt bellen!

11. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ja idd ik hoor wel vaker dat vrouwen nergens last van hadden. Ze kunnen het op zijn minst toch controleren

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik ben het met Eltime eens!

Ik had dan wel op de donderdag héél licht roze verloren maar dit was binnen een dag over.
    Vrijdags af en toe pijn in mijn schouder, druk geweest en s'avonds dacht ik last van obstipatie te hebben (had s'ochtends wel ontlasting gehad) dus dat was al vreemd.... héél de avond op en af de toilet. Tot ik rond 22.30 een veegje rood bloed had. Toen wist ik dat het mis was, maar een bbz? Nee, daar dacht ik nog niet aan.
    Tóch maar voor de zekerheid de huisartsenpost gebeld en mocht komen.
    Vanaf toen ging het snel... pijngebied werd steeds groter (steeds meer bloed in mijn buikholte) Maar lopen ging ook nog. Vriend heeft me letterlijk in een rolstoel moeten zetten naar de kraamafdeling (ook erg leuk als je daar aan een bbz geholpen word...not!)

Op een echo kunnen ze wel vaag het bloed in de buikholte zien trouwens. Dus ik vind, dat ze minimaal verder moeten onderzoeken als iemand én zwanger is én deze "vage" pijnklachten heeft. Want dan kan een eileider al gesprongen zijn.
    Met 1 eileider kun je nog prima zwanger worden maar het geeft toch een hoop stress en ellende.

Ohja.... een dokter is dan wel een dokter... maar dokters weten van gewone dingen wel iets... maar een bbz is zelfs voor een vk of gyn moeilijk te constateren.

Heel veel succes, en ik hoop dat het bij jou niets ernstigs is!

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

word best bang van deze berichten.. oeef:(
    ik weet het allemaal niet meer :(
    ik heb maandag een afspraak bij de vk. stel het is een bbz is het dan al te laat voor mij maandag? grr :(
    morgen heb ik een hele volle dag en kan dan echt maar ook echt niet even naar de vk dan.. miss krijg ik de afspraak naar vrijdag?
    bedankt iig voor jullie berichtjes maar t heeft me gewoon echt bang gemaakt en de ogen WEER geopend..

14. Fayy

Fayy Niet meer actief

zou ik misschien wel naar t ziekenhuis kunnen nu naar spoedeisende hulp? of is dat TE overdreven?
    maar dan heb ik iig wel zekerheid

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    IK snap de reacties van je vk en dokter allebei niet hoor ..

Ik heb zelf een bbz gehad en omdat mijn hcg niet zo hoog was konden ze bij mij in het begin afwachten ,maarwerd me gewaarschuwd voor pijn in mijn schouder wat een teken kan zijn van een inwendige bloeding .....

en je dokter dat je te snel opstond , onzin , ik heb met mijn bbz wel pijn gehad maardat was maarheel af en toe en waren meer aanvallen en op het moment van de echo ( was gewoon een termijnecho ) kwamen ze erachter dat het niet goed was , dus dat is onzin

Ik ben zelf rond de 7 weken met spoed geopereerd ........en toen verdachtte ze me al een week van een bbz .......

Als je twijfelt niet tot maandag wachten en weer aan de bel trekken ...................................

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Weet je meid als jij het niet vertrouwt en denkt dat erecht iets aan de hand is moet je het doen ...............................................en bbz kan heel gevaarlijk zijn ....................

17. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik zit hier gewoon te trillen en te huilen. ik ben zo bang :(
    als mn vriend thuis is ga ik gewoon naar het ziekenhuis ik trek dit niet :(

18. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Je hebt gelijk hoor! Het gaat om jouw gezondheid! Het is toch niets als je nog zo lang in onzekerheid moet zitten? Gewoon doen!

19. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ik heb me vriend al gesmst dat ie NU thuis moet komen.
    moet ik de spoedeisende hulp eerst belle? of kan k gewoon heen?
    heb sinds net ook krampjes.. maar miss wel omdatk me gek maak maar kga hoe dan ook zo naar t zhuis, echt vreselijk als t wel een bbz zal wezen en vorige x die miskraam.. ik ben dan echt kapot :(

20. Fayy

Fayy Niet meer actief

me vriend komt er zo aan.. Gotver ;@ ik lijk wel een klein kind :(
    khoud jullie op de hoogte meiden
    liefs :(

Deel Deze Pagina