Hallo, na een mk ben ik gelukkig weer zwanger! nou had ik vorige week steeds pijn in mn schouder tenminste dat dacht ik.. toen ik goed voelde was het toch me schouderblad en onder me arm/oksel deed t ook zeer en aan de linkerkant van me borst..heb de vk opgebelt maar die zei gewoon dat ik niet zoveel moest lezen op het internet..had namelijk gelezen dat het een bbz kan zijn heb wel als ik me armen naar achtertrek zegmaar en me nek dat ik last van me nek heb .. net tussen me schouderbladen loopt t door lijkt wel. ben er maandag voor naar de dokter geweest maar die zegt dat het stres is en dat ik heel goed opsta en dat anders ook niet zo makkelijk gedaan had.. hij heeft mij buik ook nog gevoeld en hij meent dat er niets is. het is wel een dokter en zal wel gelijk hebben maar alsnog is hij geen vk!!! Ik ben alsnog best wel bang maar heb me eraan gehouden minder te stressen, 18 okt mag ik naar de vk ik hoop zo dat alles goed gaat..wat denken jullie? zal t iets wezen? Liefs fay
Hoihoi, Het klinkt voor mij niet als een bbz, maar het is altyd goed om t in de gaten te houden. Word de pijn erger,heb je bloedverlies en ook buikpijn. Neem dan contact op met je verloskundige. Als de pijn hetzelfde blijft, ga dan even naar een fysio. imke
Ik heb soms wel een krampje hier en daar maar dat hoort er gewoon bij! want dat had ik de vorige keer ook. had gister met het opstaan heeeel veel druk links op me liezen deed echt heel veel zeer..wat zou dat kunnen zijn? was wel herkenbaar alleen dan met minder pijn en toen was t bandenpijn maar zou dat het nu ook geweest zijn? het deed zo pijn ik schrok er erg van!