hallo, na twee eerdere miskramen (6 en 14 weken) ben ik nu weer zwanger. Omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb weet ik niet precies hoelang ik nu zwanger ben. De vorige twee keren was dit ook het geval en heb ik vanaf de vijfde week steeds echo`s gehad. Deze keer willen we eerst even rustig afwachten om de stress rondom de echo`s te vermijden. Nu zit ik met het volgende: heb sinds vorige week pijn in mijn schouder, dit begon na een verkeerde beweging. Lees nu overal dat je bij een buiten baarmoederlijke zwangerschap ook last hebt van schouderpijn. Dit gaat dan ook gepaard met buikpijn, dit heb ik niet echt, wel dat zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar lees hier dat meerdere hier last van hebben en het erbij hoort. Weet iemand hier iets over? weet niet goed wat ik moet doen maar wordt hierdoor alleen maar onzekerder dan dat ik al was! alvast bedankt
ik snap dat je onzeker bent maar maak jezelf niet gek! je zegt zelf al dat het begon na een verkeerde beweging. als je echt onzeker bent gewoon even je huisarts bellen.... Dat kunnen we hier niet wegnemen voor je.
idd wat angel eyes zegt, volgens jou kwam de pijn pas na ene verkeerde beweging...dus denk ik dat het daar wel van zal komen. Als je het niet vertroued gewoon even je HA of VK bellen en vragen of je toch even langs mag voor een echo.