hey mensjes ik zit met een heleboel vragen, allereerst ben ik in januari gestopt met de pil, mijn vriend en ik vinden da het stilaan tijd word om aan kindjes te beginnen, nu zit ik met het volgende ik zou normaal gezien de 27ste ongesteld moeten worden, en nu zijn we de 30ste en ben nog niet ongesteld, wel heb ik enorm veel last van hoofdpijn, ben veel misselijk, en heb veel buikkrampen, voel me al van begin van deze week net of ik moet ongesteld komen, ook heb ik licht roze verlies, kan dit erop wijzen dat ik zwanger ben? voel me heel erg raar, maar heb geen last van grotere borsten ofzo ze zijn wel iets gevoeliger, groetjes
als je gestopt bent met de pil is je cyclus nog niet stabiel, dus je kunt dan gemakkelijk wat eerder of later dan normaal ongesteld worden. Maar of je dan nu wanger bent, de verschijnselen kunnen ook voorkomen door het 'ontpillen' dus ik zou als ik jou was dan gewoon een testje doen nu, dan weet je het zeker
het kan allemaal. anders nog een paar dagen wachten en dan is gaan testen als je ongi nog niet is gekomen. wat snow ook al zegt kan ook zijn dat je cyclus nog niet stabiel is, die van mij was gelijk al normaal sinds de pil stop. maar dat zegt ook niks ik heb ook 18 maanden moeten wachten tot het raak was.
is het dan ook normaal dat ik hiervoor gewoon normaal mijn heb gekregen? en nu ineens zo laat, voel me echt raar, en heb rare dingen, ik moet bv kokhalzen van bepaalde geuren of smaken... ben vandaag testjes gaan halen, zal hem volgende week is testen als het dan nog niets is, heb constant het gevoel dat ik mijn doorkrijg, ma als ik dan na de wc ga is het niks, da is zo al paar dagen
tja gisteren avond (nacht) heb ik ze dan toch gekregen, eigenlijk wel spijtig want we hadden er een beetje op gehoopt, op naar volgende maand dan maar e groetjes lina