Wij hebben boven geen WC, en ik vind het best eng als mijn dochter 's nachts slaapdronken de trap af moet als ze moet plassen. Bovendien hadden wij laatst alledrie buikgriep en dan maar één wc hebben is dan ook heel vervelend kan ik je zeggen Nu hebben wij in de badkamer een wasbak die eventueel weg kan waarvan de afvoer groot genoeg is voor een Sanibroyeur maar te klein voor een normaal toilet. Op internet kom ik wel ervaringen tegen maar die zijn al wat gedateerd. Dus heeft iemand zo'n ding? Wat zijn de voor- en nadelen? Groetjes!
Wij hebben er eentje en ik vind het superhandig. Nu 8 jaar en het enige nadeel dat ik kan bedenken is: -maakt meer lawaai bij het doorspoelen dan een normaal toilet Voor de rest maakt het niks uit, wij hebben ook een hangende versie dus dat kan ook. Hij is 1 keer verstopt geweest, maar dat was omdat een van de kinderen er billendoekjes in had gegooid. Dat moet je met een gewone wc ook niet doen. Heeft mijn man wel zelf op kunnen lossen.
Onze buren hadden er 1 en ik was blij dat ze hem toentertijd vervangen hebben. Vooral 's nachts was t echt een herrie.
Ik heb 2 mensen in de thuiszorg die zo'n ding hebben. Allebei met een tussenstukje gewoon op de afvoer van de wasbak. Dus wasbak kon gewoon blijven zitten. Hun vonden hem handig. Nadeel is inderdaad het lawaai. Niet fijn als je dat geluid snachts hoort. Zeker niet voor de buren. Eerlijk? Toen ik er 1 door trok schrok ik zo van het geluid dat ik een sprong de badkamer uit maakte wist toen niet dat het zo'n ding was en dat hij zoveel herrie maakte.
Hoe moet ik dat voor me zien? Wij hebben er boven ook geen en wel ruimte ervoor in de badkamer maar heb gegoogled alleen word k daar niet wijzer van.
Bedankt voor de reacties! Ik ga het nog goed in overweging nemen. Het is een toilet met een vermaler, hij vermaalt als het ware de ontlasting en het toiletpapier zodat het door een smalle afvoer kan worden afgevoerd, scheelt verbouwen. Hij loopt op een motor, dus je hebt ook een stopcontact nodig.
Ik heb precies hetzelfde verhaal. Ik vind de herrie meevallen je went er aan. Ik en de meiden slapen door de "herrie" heen. Hoe de buren het ervaren geen idee horen wij ze nooit over..
Ja, hier is het ook niet zo erg dat ik wakker van word. De buren kunnen het niet horen, maar wij hebben wel een nieuwere, misschien dat dat scheelt.
Wij hebben er ook over nagedacht, maar niet gedaan. Zelf hoeven we nooit naar de wc 's nachts. De kinderen hebben tot een jaar of 6 op een potje op hun kamer geplast, ik vond het ook geen fijn idee dat ze slaapdronken de trap af moesten.
Wij hebben er 1 om dezelfde rede als jou. Wij vinden hem ideaal! Alleen 1 minpuntje is de lawaai die hij maakt met doorspoelen.
M'n buurvrouw heeft er een boven, groot nadeel ervan vind ik dat wij kunnen mee genieten boven elke keer als ze dat toilet gebruikt.. ook snachts😂