schouderpijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Knoelie, Jan 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knoelie

Knoelie Lid

Nov 26, 2007
    60
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi,

Ik kan over 5 dagen testen of ik zwanger ben, ik weet het dus nog niet.
    Maar nu ben ik net heel erg geschrokken. Ik zocht op dit forum of iemand last had van een drukkend gevoel aan de rechterkant van de baarmoeder.
    Dit kwam ik niet tegen. Wel pijn aan de linkerkant.
    Nu las ik verder en zag dat je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap daar last van kan hebben en ook van schouderpijn.
    Laat ik dat nou ook een paar dagen hebben. Het voelt alsof ik een spiertje heb verrekt.
    Als ik al zwanger ben, is het niet langer dan 2 weken.
    Kunnen deze klachten al zo snel komen bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
    En welke pijn voel je aan je schouder? Ik voel het alleen als ik mijn arm beweeg.
    Ik ben echt bang nu...

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Knoelie,

niet bang zijn, stel dat het een bbz zou zijn, is het nu nog te klein om pijn te kunnen veroorzaken, want het irriteerd omliggende weefsels nog niet. En die schouderpijn komt dus waarschijnlijk van een verkeerde beweging oid. Ook pijn in je buik kan natuurlijk van iets anders komen en stel dat er toch wel een bevruchting heeft plaatsgevonden, kan het ook daarvan zijn. Maar nu niet bang zijn voor een bbz om de dingen die je beschrijft. Niet nodig.

Groetjes Brigitte

Share This Page