hallo dames.,. ik heb een vraag.... Ik heb 3 lieve hondjes die hun eigen plek hebben op hun honden kussen maar nu wil het weleens voorkomen dat er 1 stiekem op de bank gaat als ik ff weg ben. Nu is er 1 loops en terwijl ze een broekje aan heeft presteerd ze soms dat ding toch uit tekrijgen nu heeft ze dus een bloedvlek achter gelaten op de bank.,alhoewel die wel een bruine kleur is zie je het toch. Het is van pilotenleer heeft iemand een goedkope handige tip uit bv grootmoeders-tijd? Thnx
Ik ben heel erg benieuwd hoe het pilotenleer zich verder houdt bij jou. Ik heb een bank gezien waar ik helemaal weg van ben, maar ik ben zo bang dat je alles ziet op het leer, vooral omdat je het niet kan beschermen.
@Mrijn verder ziet mijn bank er netjes uit op 1 vlek na en die wil ik er dus uithebben. Mijn vriend heeft deze bank nu al 5jaar en is er heel zuinig op persoonlijk vind ik een leren bank makkelijker,. die heb ik zelf ook altijd gehad makkelijker schoon temaken
Ik denk dat het met een baby die straks rondloopt met een flesje drinken en nu wel eens een mondje melk terug geeft, geen handig soort leer is. Gelakt leer (noem je dat zo?) is handiger,maar ik vind het wel veel minder mooi...
ik vind het zowiezo nie echt geschikt als je een huisje vol hebt,. en dan bedoel ik dieren en kids maar hij heeft er toen veel geld voor betaald,. ik heb er wel mooie kleden op liggen hoor,. maar ben het wel met je eens,....
hoi hoi bloedvlekken kan je het beste met groene zeep weghalen goed inwrijven daarna goed droogwrijven groetjes nathalie