Schraal na menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kabouter24, 29 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ik doe ook altijd snachts maandverband.
    en dan heb ik 1 nacht ook echt wel en flinke nacht verband nodig.
    tampon mag toch ook niet langer dan 8u? Dus dan red je dat snachts ook niet.
    maar met een string lukt dat idd niet nee. Dan idd een boxer aan.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

K trek snachts altijd een strakke onderbroek/boxer aan met een night maandverband..die zijn langer dan de gewone...daar heb ik geen doorlek problemen mee

3. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Volgens mij geen goed idee als je zwanger wil worden!

4. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Niet? Hoezo niet dan?

Ook niet om het nu te gebruiken? We willen er pas begin september voor gaan....

5. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Heb het al gelezen inmiddels. Vaseline kan zorgen voor schimmel infectie/ontstekingen omdat het je vagina verstoord? Dat word hem dus ook niet.
    Misschien uierzalf?

6. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Glijmiddel dat niet zaaddodend werkt is het beste, maar nogmaals, ik zou eerder de oorzaak wegnemen in de plaats van de gevolgen te maskeren.

7. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Helemaal overstappen op maandverband ga ik niet doen, maar in ieder geval ga ik het nu snachts en eventueel in de avond proberen als ik thuis ben. Kijken hoe het loopt....

8. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Misschien dat ik de laatste dag dan ook maar sting maand verbandje ga proberen, want de laatste dag is het eigenlijk amper nog wat en om dan weer een tampon in te gaan doen... dan is het al droog daar dan wordt het allemaal maar erger.
    Ga donderdag bij de winkel eerst string maandverband kopen en gewoon maand verband voor in de nacht.
    Wordt pas eind juni ongesteld weer, maar wil het eigenlijk nu zo snel mogelijk gaan uit proberen haha :D
    Heb ook net op internet gelezen dat het goed is om eens zonder string/onderboek te slapen en alles eens te laten luchten.. dat zal ik ook maar eens proberen :D

9. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Dat lijkt me alvast een goed idee.

10. FH90

FH90 Niet meer actief

Ik had ook vaak last van pijn, ook vaak dat de huid na de seks schraal en geiiriteerd was. Ik heb een kuur van canesten gyno gehaald en het was zo goed als over. Daarna gestopt met de pil en nergens meer last van gehad. Hopelijk ben je snel van je probleem af, ik spreek uit ervaring,, erggg vervelend en verminderde bij mij mijn zin in seks..

11. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    oh hoop dat als ik stop met de pil het ook over is :D

Heb vanacht zonder string geslapen en vandaag nergens last meer van :D gisteren was het wat schraal na de seks maar nu is t over.

Dus ben er van overtuigd dat het wel goed komt.

Waarvoor is die kuur canesten gyno precies voor FH?

Deel Deze Pagina