angst voor eierstoktumor....irreeel wrsch maar wel erg vervelend!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Donja62, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hai dames

Ik sla sinds een paar dagen (weer) erg op de hypochondrische tour....heb ik vaker last van, maar moet zeggen dat het de laatste maanden best goed gaat.
    Nu lukt het zoals ik al vaker heb gepost niet om zwanger te raken van een tweede kindje. Al bijna een jaar bezig... ik hoorde vorige week dus een soortgelijk verhaal en die vrouw bleek een tumor aanm de eeirstok en uitzaaingen overal. Kortom horrorverhaal!
    Ik merk dat ik het toch op mezelf ga betrekken. Helemaal omdat we de stap naar de gyn hebben gezet en ik daar wrsch volgende maand terecht kan. Zit me van alles in mn hoofd te halen. We gaan volgende week met vakantie en wil dit niet laten bederven door deze wrsch ireeelen angsten. Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan.
    Ik heb feitelijk geen 'rare klachten'. Enkel kad ik laatst eenmalig wat pijn tijdens het klussen, alsof het zeg maar ergens tegen aan kwam (sorry voor details..). De keren er na niet meer gevoeld. Menstruatie regelmatig, geen abnormaal (tussentijds) bloedverlies, geen buikpijn etc.
    Weet ook niet zo goed waarom ik het post, wil even mn ei kwijt en durf dit niet zo goed in mn omgeving omdat ik eigenlijk wel weet dat het nergens op slaat... maar toch spookt het in mn hoofd.

Liefs Donja

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je ook iemand met wie je over je irreeele angsten kunt praten, maw ben je er ook voor onder behandeling (geweest)?

En het niet zwanger kunnen worden, wil niet automatisch op een ernstige ziekte duiden. Integendeel zelfs. Er zijn hier veel vrouwen die moeilijk zwanger worden en volgens mij heeft niemand zo''n eierstoktumor.
    Er zijn zoveel factoren waardoor zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat.

Voor hetzelfde geld ligt het probleem niet bij jou, maar bij je partner waardoor het zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat.

Succes en ik hoop datje gauw zwanger mag zijn van de tweede.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij een tumor in je eierstok heb je over het algemeen duidelijke klachten, omdat het vaak pas in een laat stadium ontdekt wordt. Volgens mij is buikpijn wel een van de belangrijkste klachten. Het niet zwanger kunnen worden, is niet direct een symptoom van een tumor in je eierstok. Dus ik denk dat je een beetje doordraaft, probeer het los te laten. Sterkte & succes!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En pijn tijdens het klussen, omdat hij ergens tegen aan stoot, is reuzenormaal.
    Hij komt dan tegen je baarmoedermond wat rond de eisprong laag zit, zodat de zaadjes gemakkelijker de baarmoeder in kunnen zwemmen.

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0

^^ Hoog, hij zit tijdens de eisprong juist hoog ;)
    Maar daarvoor en daarna wel laag, en dat kun je inderdaad goed voelen tijdens de seks.

6. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Dames dank voor jullie reacties, doet me goed.

Deel Deze Pagina