Hoi! Het valt mij op dat als mijn dochter ligt dat ze een beetje in een bochtje ligt. Haar wervel ligt dan wat scheef. Dit zei dat arts van het CB woensdag ook al maar verder eigenlijk niet bij nagedacht want ik zat met een krijsend kind na het spuitje. Maar wie kent dit? Ze heeft verder nergens last van maar ik maak me nu eigenlijk wel zorgen. Ik wil dit a.s. donderdag bespreken bij het weeguurtje, maar dat duurt nu nog zo lang.
Jarissa was ook scheef in haar lijfje. Bleek haar bekken wat uit balans en in haar nek zat wat scheef. Een paar bezoekjes aan de ostheopaat en klaar! Raad je echt aan om daar een afspraak te maken.
Maar had jouw dochter er echt last van? Want op het CB hebben ze hier verder niets van gezegd. Hadden ze anders niet iets moeten zeggen? Maak me best zorgen dat ze dadelijk scheef gaat lopen of niet?
Van scheve wervels krijg je uiteindelijk altijd last. Hoe eerder je actie onderneemt, hoe meer het lijfje van je dochter zich recht ontwikkelt. Jarissa had geen pijn o.i.d. maar wel een duidelijke voorkeurshouding. Scheef lopen zal wel meevallen denk ik. Maar ik heb zelf 2 scheve wervels en heb daar van tijd tot tijd veel last van. Vandaar dat ik er nu bij mn dochter zo attent op ben dat ik wil dat het zo vroeg mogelijk wordt gecorrigeerd. Veel succes.
Hoi, Ties had dit ook, en hij bleek zuigelingen scoliose te hebben. Wij kregen gelijk fysiotherapie met hem, heel de dag door oefeningen met hem doen, en we lopen er nu nog. Het is wel al zo goed als weg bij hem, gelukkig
Ons zoontje heeft dat ook. Maandag over een week moeten we weer naar het CB, ik wilde er dan naar vragen. Ik maak me er ook wel zorgen over. Hij heeft er geen last van en is gewoon een blij en tevreden ventje. Ik heb al wel een afspraak om een echo van z'n heupjes te laten maken, omdat ik vroeger zelf problemen hiermee heb gehad.