'Schat, waar liggen mijn sokken/zwembroek/sleutels??? (wat dacht je van waar jij ze hebt uitgetrokken/gelegd) O en nog een,,,, 'Schat,, wat moet ik aan vandaag??? En wat moeten E en B aan??' (dochter en zoontje) :x Klaar mee!!!! Na wat jaren snauwen dat ik zijn moeder niet ben en dat hij verder moet kijken dan zijn neus lang is, ging ik vannochtend om 7:00 op weg naar mijn werk gewoon negeren. Nieuwe techniek/tactiek dacht ik nog.. Misschien werkt het! Tot hij naar beneden kwam in zijn nieuwe dure t-shirt speciaal bij een broek maar dan niet op de goede broek,,nee,, op zijn 8 jaar oude korte broek met palmbomen. (hoe kwam hij ook al weer aan dat ding?!!! Foeilelijk met precies kokosnoten op ehh.. zijn noten zeg maar ) En mijn dochter in een lange broek met een jurkje er over. En mijn zoontje bloot met de mededeling dat er voor hem echt níets in de kast lag Iemand nog advies? Ik erger me rot.
Whahahahah heb je geen foto van die broek??? Zooooo herkenbaar vooral Katie aankleden gaat hem niet goed af en dan breng ik het nog subtiel
PRECIES hetzelfde hier.. wat betreft zoontje geef ik altijd wel antwoord wat hij aanmoet, maar hij beslist het maar mooi zelf is oud genoeg (ben blij dat hij een uniform draagt op zijn werk!)
Hahahaha lol! Herkenbaar ja, sommige mannen (incl die van mij, ik hoop niet alle mannen) kunnen echt niks zonder een vrouw! Hier nog een voorbeeld; vraag ik of hij de vaatwasser nog even aanzet voordat we gaan slapen. Laat hij de overige afwas gewoon staan, lege glazen/chipsschaaltje o.i.d. Want dat had ik er niet bijgezegd..... Tips? Probeer je er niet druk om te maken. Succes!
hem leren wat setjes zijn.. Ideaal! ookal brengt mijn man mijn dochter naar de oppas. als ik haar ophaal heeft ze altijd een harstikke leuk setje aan. Mijn man bedenkt zich gewoon altijd wat ik haar eerder heb aangedaan..
Mijndochter kiest voortaan zelf daarom Haha kledingstukken die ik verschrikkelijk vind gaan weg.... en verder hij moet er in lopen ik niet haha. Kinderen leg ik meestal klaar.....
Kleding van de kinderen 's avonds klaar leggen. En wat ie zelf aantrekt om te gaan werken, dat moet hij maar weten (en vinden). Is ie daarmee foeilelijk, dan moet jij er overdag niet op zien. En 's avonds kan je altijd vriendelijk proberen te vragen of ie die foeilelijke broek alsjeblief wil omwisselen voor iets deftiger. Of je stopt die lelijke short gewoon zover weg in de kast (of op zolder) dat ie hem de eerste tijd niet meer vindt. En als ie er toch ooit es moest achter vragen "weet je helemaal niet waar dat ding is gebleven". (Je gooit hem wel niet weg dus!)
Die van mij moest laatst macaroni maken.. Gewoon met een pot saus he.. Haha Op de pot staan stappen Stap 1, kook een grote hoeveelheid water Stap 2, doe de macaroni in het water Stap 3, laat 8 minuten koken Stap 4: als de macaroni gaar is doe je de saus erbij Hij had netjes de stappen gevolgd.. Maarja ze zijn dus 1 stap vergeten op de pot.. Stap 3.5 : giet de macaroni af. Hij had de saus dus gewoon in het water gegooid Hahaha.. Ik heb hem toen (en nu nog regelmatig ) uitgelachen !
Mijn lief heeft maat 42 en ik maat 39. Wij kopen tegenwoordig dus alleen nog maar zwarte sokken in die maat en kunnen die beiden aan. Scheelt enorm veel gedoe en ergernis..