ben zo bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lunaatje, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ben morge 12 weke zwanger,maar o zo bang da er iets mis is,heb met 6 weke hartje al hore kloppen,maar nu zen we terug 6 weke verder,en kan aan niets anders meer denken ,ben alle dage al misselijk geweest,en vandaag zo niet,heb vandaag niet het gevoel gehad da ik zwanger ben...
    moet nog 2 weke wachten voor men echo,ben zo bang da het niet meer leeft,dat ze gaan zegge da ik zo al een tijdje rondloop,heb gen bloedverlies of pijn,maar toch ...blijft onzekerheid

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ow meissie. wat vervelend dat je je zo voelt.
    Ik weet wel dat veel meiden je verhaal herkennen. zo ook ik.
    De periode rond de 12 weken is tergend. je wil de magische grens voorbij zijn, want dan is de veilige grens bereikt.
    dat je misselijkheid weggaat is verklaarbaar omdat bij veel meiden de misselijkheid juist weggaat rond die tijd.

wat zul jij blij zijn als je die echo hebt gehad.
    wat je zelf al zegt zolang je geen bloedverlies of erge krampen hebt zal er niets aan de hand zijn.
    Maak je je heeeeel erg druk, bel dan gewoon je VK op!

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik had er rond die tijd ook zo moeite mee ik was zo bang en er gingen allemaal rare dingen door mijn hoofd... Gelukkig was het allemaal goed...

Maar ik wens je heel veel sterkte met het wachten tot de echo...

Liefs Chantal

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    He wat naar Luna, dat je zo onzeker bent... We leven allemaal met je mee, maar troost je dat dit vrij normaal is, en dat heel veel meiden dit gevoel hebben gehad. Probeer op je lichaam en gevoel te vertrouwen. Het is gelukkig maar een klein percentage bij wie het mis gaat, de meeste meiden zetten allemaal een gezond kindje op de wereld!

Is het niet een tip om een angelsound aan te schaffen? Dan kun je lekker wanneer je wil naar het hartje luisteren. Althans, mij stelde het erg gerust in het begin als je nog zo lang moet wachten voor een vk bezoek of echo.

Liefs Manuela

Deel Deze Pagina