hey, ik heb op geschreven hoe mijn cyclus deze maand is gegaan. Di 20 febr. Dag 1 Begin cyclus, Di 27 febr. Dag 7 Begin strip, Ma 05 mrt. Dag 13 1e x klein beetje bruine afscheiding, Di 06 mrt. ! Dag 14 ! 1 x ietsje meer bruine afscheiding, Woe 07 mrt.Dag 15 1 x als gister bruine afscheiding, Don 08 mrt.Dag 16 Rose en bruin wisselen af, Vr09+Za10 mrt.Dag 17+18 Meer donkerrood + beetje bruin, Zo 11 mrt. !Dag 19 ! Afvegen is roze, beetje bruine afscheiding. Dat is tot nu toe het verloop. ik heb nog nooit een bloeding of afscheiding gehad in de 3 jaren dat ik microgynol 30 heb, die ik nu ook gebruik. Gezien de afscheiding en de dagen van de cyclus, zou dit nestelbloedingen kunnen zijn? Ik plas ook overdreven vaak de laatse 3 a 4 nachten, nóg gevoeliger dan normaal. snel moe maar niet kunnen slapen. zou het?...
Ik begrijp dat je dus aan de pil bent? Dan is het onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, maar het kan wel. Hte is nu denk ik te vroeg om een test te doen, dus ik zou de pil blijven slikken tot de stopweek. Als je dan niet ongesteld wordt - of maar een hele lichte bloeding krijgt - dan kan je altijd nog een testje wagen.
ja ik ben aan de pil (microgynon 30) klopt. daarnaast slik ik per dag 5 a 6 x 5mg dexamphetamine. kan dat effect hebben gehad op de hormonen? Hoelang zou ene bloeding aanhouden als het innestelingsbloed was? tot nu toe is er, op gisteravond een beetje na, niets meer geweest.
Ik weet niet of de pil nog veilig is in combinatie met dexamphetamine maar als je zwanger bent of als je zwanger wilt worden moet je denk ik wel stoppen met de dexamphetamine !
ja dat klopt. aangezien dexamphetamine een product is gemaakt met o.a. amphetamine dus. en dat staat gelijk aan speed ongeveer... Ik heb nog steeds zo nu en dan door de dag heen bloedingen/afscheiding./ vrijdag kan ik bij de huisarts terecht
Ik denk dat je last hebt van 'spotting'. Ooit heeft mijn huisarts mij verteld dat medicijngebruik en de betrouwbaarheid van de pil elkaar niet zo hoeft te bijten. De een is gevoeliger dan de ander en om farmaceutische bedrijven zekerheid te geven van een goede afhandeling, wordt er standaard verteld dat sommige medicatie de betrouwbaarheid van de pil aantast. Maar goed, je zult maar iemand zijn die gevoelig is voor medicatie..
Ik heb nog steeds afscheiding, en moet nog 2 dagen de pil slikken. de dokter heeft gezegt dat ik even moet afwachten (mede omdat ik de dexamphetamine nog niet lang slik en dat kan dus een gewenning van het lichaam zijn. of hoe noemen ze dat? nog een aantal daagjes afwachten.
Als het goed is let de apotheek op combinaties van medicijnen, dus als je pil door de andere medicatie niet meer goed zou werken, horen zij en je arts hierop te letten. Jente
ik heb het ze wel gevraagt, ze zeiden dat het geen gevaar meebrengt. maarja het kan ook een uitzondering zijn, of toeval e.d.