Ik heb sinds vanochtend een leenauto, Opel Corsa nieuw model. Krijg de autostoel alleen er niet goed in. Hij zit best los. Lijkt me niet de bedoeling. Krijg het onderste deel van de gordel niet door de haakjes. Gordel zit te laag. Snapt iemand 'm en hebben jullie tips??? Of kan ie gewoon niet achterin? Toch wel handig als ik gewoon weg kan met de auto met dit weer.
Ik heb ook dit model auto, maar mijn kleintje zit nog in de 0 groep qua autostoeltjes. Ik heb daar iig geen problemen mee, maar ben wel heel nieuwsgierig of jouw probleem iets is waar ik over een paar maanden ook mee te maken krijg!
Ik had laatst zelfde probleem met deze auto (was ook leenauto), had geen zin om te blijven friemelen dus ik heb de stoel voorin gezet.
Mijn schoonmoeder heeft een opel corsa en wij hebben de Tobi maar ik heb geen problemen gehad met het erin zetten daarvan, maar misschien is het een heel andere model stoel? xx
Ik heb een opel corsa (uit 2006) en een priori en het stoeltje zit goed stevig vast met de riem hier. Ik durf niet te zeggen of hij echt helemaal door de haakjes loopt, ik sjor meestal gewoon net zolang met die riem tot er geen beweging meer in de stoel zit. Lijkt me iig veiliger als hij goed strak zit en niet helemaal in de haakjes als losjes en wel er helemaal in.