Ineens wakker worden 's nachts...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 1 en 1 is drie, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Hoi hoi,

Echt maf! Onze Ruben slaapt, vanaf dat ie 6 weken was, lekker door 's nachts. Nu, sinds 3 nachtjes, wordt ie ineens 's nachts rond 4 uur wakker! We hebben nu al 2 weken een ander voedingsschema, omdat ik de borstvoeding heb afgebouwd en hij nu ook bijvoeding krijgt. Dit was nodig, omdat hij niet meer voldaan was na de borstvoeding en echt hunkerde naar meer. Maar goed, de voedingen gaan nu dus super! Ons hoor je niet klagen hoor, maar vind het wel raar...Is dit een fase, of kan het ergens anders aan liggen?
    Ben benieuwd...

Groetjes

2. 1 en 1 is drie

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Ik weet het, het is geen groot probleem...
    Maar is er dan niemand die dit ook heeft meegemaakt met haar kleine? Of misschien tips?

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Geen tips helaas, maar denk wel dat het een fase is. Wij hebben zo een fase net achter de rug dat hij huilend wakker werd soms 2 tot 3 keer per nacht. Even troosten en daarna sliep hij wel weer meteen verder. Nu is hij al een paar nachten niet meer huilend wakker geworden, dus vandaar denk ik aan een fase.

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Ik denk ook dat het een fase is, komt hier ook af en toe voor, maar om het echt te kunnen "herkennen" is het misschien handig om even te vertellen hoe oud je kindje nu is ;).

Onze krummel wordt trouwens niet echt wakker, maar geeft een brul in haar slaap en als we dan even een aai over d'r bol geven en evt. haar verloren speen doen terugvinden slaapt ze zo weer verder. Dus in die zin herken ik het weer niet.

5. 1 en 1 is drie

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Oeps banner staat er idd niet bij haha.
    Ons zoontje is nu 5 maanden.
    Weet niet of troosten helpt, hij is gewoon klaarwakker en heeft geen zin meer om te slapen. Het lijkt wel of ie gewoon uitgeslapen is.
    Maar goed, laten we maar hopen dat het een fase is...
    Bedankt voor de reactie in ieder geval!

6. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Hoi,
    Zie nu pas dat je weer gereageerd had. Hoe is het intussen?
    Ik denk namelijk dat het een fase is (haha, als ze zo klein zijn, is alles een fase ;). Hoe ziet de rest van z'n schema eruit? Is hij dag en nacht aan het omdraaien? Dat heeft mijn neefje een tijdje gedaan en daar hielp helemaal niets tegen. Maar het ging op een gegeven moment "gewoon" over.

Ik hoop voor je dat hij intussen weer lekker doorslaapt!

7. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    onze zoon heeft het ook sinds een week of 2!!
    hij gaat om 8 uur naar bed en dan om 1 uur is die weer wakker!!wat bij ons werkt is hem of zijn fles geven of hem even bij ons leggen en daarna weer in zijn eigen bedje!!
    maar hij heeft echt een hele tijd door geslapen waarom die nu huilend wakker word ik heb geen idee hoop alleen dat het een fase is en dat het snel over gaat!!

Deel Deze Pagina