5 dagen over tijd..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Marieke1983, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hallo,

ik heb een vraagje over mijn menstruatie. Ik ben nu 4 maanden van de pil af, en had gelijk een cyclus van 28 dagen. heel mooi dus.
    maar nu ben ik 5 dagen over tijd, geen spoor van mijn ongi en ik test negatief. ik heb al 2 weken last van ongi achtige krampen en heb zelfs een keer wakker gelegen van een hele heftige kramp die ongeveer een half uur aanhield.
    verder heb ik wel dingen als misselijkheid enzo, maar dat kan ook van ontpillen o.i.d. komen.

kan het zijn dat ik een cyclus oversla, of dat ik nog aan het ontpillen ben? moet ik me hier druk over maken of kan een lange cyclus (voor een keertje) geen kwaad?

alvast hartstikke bedankt!

groetjes marieke

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi marieke,

Na het stoppen van de pil kan je cycles inderdaad even van slag zijn. Dat je cycles de ene keer wat langer is dan de andere keer is normaal, je eisprong is dan net iets later geweest.
    Maar misschien heb je ook net iets te vroeg getest.
    Mijn advies is afwachten misschien is het inderdaad een langere cycles, je kan ook afwachten tot je volgende menstruatie, maar blijft deze uit dan test nog maar een keertje.

Groetjes Imke

Deel Deze Pagina