hoiiii doe vrolijker dan ik me voel ... haha ben nu een paar daagjes te laat maar... heb nu vanaf een uur of 1 vanmiddag een soort kramp in mijn onderrug en die wordt wel steeds iets pijnlijker ..tis een vervelende pijn die zacht begint ..sterker wordt en dan weer afzwakt maar t zit echt in me rug .. t is nu al een paar uur om de 5 a 7 minuten een halve minuut per keer of iets langer houd de pijn aan .. ben net geloof ik ook de slijmprop verloren.. maarreh wanneer ga ik de verloskundige bellen weet wel dat t normaal is als de weeen om de 3 a 4 min komen en een minuut per keer .. maar ja t doet nu niet zoveel pijn dat ik denk ik kan niet meer .. ze komen nu trouwens nog sneller kan t nog afnemen of zal de kleine nu echt snel komen .. wat een vragen he .. maar tis dan ook mn eerste
Gewoon de vk bellen...beter het zekere voor het onzekere....Ik had kramp in mijn bovenbenen dacht ik....maar het bleken beenweeën te zijn....ja wist ik veel was ook mijn eerste....
Tja ik zou kijken afhankelijk naar hoelang het vol te houden is, hou je het nog goed vol, denk je misschien zo nog even te slapen dan zou ik niet bellen, is het toch al echt pijnlijk en dergelijke dan even voor de zekerheid bellen..
Nou ik denk dat je inmiddels wel bezig bent met bevallen. Ik kon de ruggenweeen ook zo goed verdragen en kon zelf toen ik 8 cm ontsluiting had nog van rustig dingetjes doen. Groetjes Anna
ben bevallen hoor zal morgen ff alles aanpassen 8) haar naam is Rosanna en ik ben zondagnacht om 3:03 bevallen in t ziekenhuis bevallingsverhaal volgt nog
Fijn meid, het was dus inderdaad echt begonnen bij jou! Gefeliciteerd met jullie dochter! Groetjes, Wendy
hoi hoi, ik heb vannacht in ziekenhuis gelegen omdat ik al 2,5 cm ontsluiting hebt en nog maar 35.5 weken zwanger ben. en heb ook al last van rugweeén. Maar hoelang duurt t voordat je volledige ontsluiting hebt. ps: mijn vliezen zijn nog niet gebroken.