hoor net idd op een extra nieuws uitzending dat "iemand" van de koninklijke familie onder een lawine is gekomen.. Ik snap niet waarom ze niet zeiden wie... het is natuurlijk ontzettend erg maar door de manier waarop het nieuws net gebracht werd dat ik dat het minstens op Alexander ging..... wat natuurlijk een veel grotere impact zou hebben.... Ik hoop dat het allemaal meevalt en hij snel opknapt!
Ik heb altijd het idee dat zulke mensen onschendbaar zijn, maar zo zie je maar weer dat bepaalde dingen iedereen kunnen gebeuren ...
Och jee. Wat vreselijk, ook voor de koningin, dat is tenslotte ook een mens en moeder. En tevens voor andere familieleden. Ik hoop maar dat het goed komt.
heb het nu iemand uit de straat was of iemand van het koninklijke huis, zoiets is gewoon altijd heel erg. ook al heb ik weinig met 't koninklijke gedoe, dit is gewoon erg sneu, hopelijk knapt hij snel op
Hoorde het ook net op de radio. Dan kun je nog zo'n goede skieer zijn.. bah doodeng zoiets! Hoop dat hij gauw bijkomt..
Sneu hoor.. ben het welmet hendrika eens... idd je gaat automatisch denken dat het alex is of beatrix.. Maar goed hopelijk gaat het snel goed met hem
Ja gek is dat he? Dat heb ik ook wel een beetje.. Maar inderdaad; ongeluk en ziekte discrimineert niet..
Wel heftig voor Mabel.. is haar echte vader niet onder het ijs omgekomen? Zo krijgt winter wel een heel rare associatie..
Wie gaat er dan ook off piste skieen terwijl er waarschuwingen voor zware lawines waren afgegeven vind het verschrikkelijk hoor maar ook heel onverantwoordelijk. Hoop voor zijn vrouw en kinderen dat hij het overleeft!
Precies.... ik las het net op nu.nl.... het enige waar ik aan moet denken zijn zijn kindjes! Jeetje...
tsjaa, je weet als skieer dat je niet buiten de pistes moet gaan ivm lawinegevaar, doe je dit wel dan is dat op eigen risico. Ik heb echt zoiets van boontje komt om zijn loontje. Het is erg vervelend dat het gebeurd en jammer dat dit breed uit gemeten in het nieuws komt, een normale burger zou dit nieuws niet eens halen
ach ach...doe jij nooit dingen die je eigenlijk beter niet had kunnen doen... En zeker komt hij in het nieuws is een bekend en belangrijk persoon...
` Tja tis dom geweest maar goed ,boontje komt om zn loontje vind ik wel heel cru gezegt. En de media ja das logisch t gaat om een prins van nederland..