@Jet2018 wat heftig zeg dat zo te zien gebeuren. Had diegene het wel door dat het gebeurde? Is het verder nog wel met haar te bespreken geweest? Of reageerde ze totaal niet meelevend. Sterkte. 2de huisdier dus van jullie. Lijkt me niet mee te vallen. Ook voor de kinderen erg ingrijpend
Ja, hij (jongen reed) zei dat ze in de berm zat en hij afremde maar dat ze er toen voor sprong. Kwam een mompelend sorry uit. Tuurlijk hij kon er niks aan doen, maar pas omdraaien als je ons de straat op ziet rennen... Ik was zelf meteen gestopt in de berm als me zoiets overkwam, maar ik kreeg een "ik moest eerst een plek zoeken om te keren" antwoord. (smal landweggetje). Het ergste is gewoon dat de kindjes zo hysterisch waren, ze zagen hun knuffel daar op straat liggen, verschrikkelijk. Vandaag zijn ze rustiger gelukkig. Dank allemaal
Ja, maar volgens mij alleen omdat wij de straat op renden. Was al bijna uit het zicht maar keerde toch om. Ach het had het er niet anders op gemaakt, is ook niet zijn schuld uiteraard, maar t voelde even ontzettend naar om iemand zo door te zien rijden. Vriend zou er bijna achteraan... Niet dat dat wat oplost maar goed. Doorrijden na een ongeval, ook met een dier(!) Is strafbaar. Je hebt sowieso een zorgplicht dus kijken of je het diertje lijden kunt besparen, evt. Dierenambu bellen, eigenaar traceren etc. Veel mensen weten dit niet eens of denken, niemand in de buurt, snel doorrijden
Nog een flinke afrekening gehad van mijn vorige baan. Met het wisselen van baan 1400 totaal "verdiend"
Ja juist, te triest. En ik snap je vriend goed hoor... moet er niet aan denken. Hebben 2 ragdolls en een Maine coon en de laatste komt buiten. Hou Mn hart vast
Nou zijn ragdolls niet de slimste katten, dus ja je kunt ze beter binnen houden, maar het is hier zo rustig (platteland) en mensen rijden niet hard hier. Dikke vette pech gehad dus. Normaal gaat ze ook naar de achtertuin en niet de weg op. Snap dat je je hart vast houdt als je kat buiten komt. 10 jaar lang is het hier goed gegaan en in één jaar twee moeten laten inslapen (aanrijding vorig jaar, en vorige maand kat met tumor in de bek) en nu deze. Zucht.... Nog één kat over, die alleen binnen komt om te eten, schuw beestje. Hopelijk wordt zij wat aanhaliger nu ze de enige is.
Mijn man is verslaafd aan kopen op marktplaats en verkopen. Soms is het wel heel handig maar soms wil je inderdaad gewoon iets nieuw!
Vandaag heb ik weer een stukje vertrouwen in de mensheid verloren. Iedereen met zijn grote smoel over normen en waarden.. Zolang het niet over hun gaat.
Ik krijg vandaag mijn nieuwe wasmachine!!!!!! Dat ouwe rotte rotding gaat er ook meteen uit!! Heeeeeeerlijk!!! (Ja ik ben echt oprecht blij)
Naar om te lezen. Houd in je achterhoofd dat niet iedereen zo is hé. Focus je op de mensen die het dichtst bij je staan.
Ik ben zo boos en verdrietig tegelijk! Hoewel ik het eigenlijk bijna 100% wist, is het vandaag bevestigd. M'n ex (lig in scheiding) heeft toegegeven dat hij inderdaad contact had met een andere vrouw. Toen ik het ontdekte heb ik hem ermee geconfronteerd. We zijn nu bijna 2 jaar verder en al die tijd gezworen dat hij nooit contact heeft gehad. En nu dan toch toegegeven. En man wat steekt dat! Na alles wat ie mij heeft aangedaan en de ellende die ik door hem heb gekend en nog steeds ken, is dit wat ik ervoor terugkrijg. Heb zo hard gehuild.
Dankje! Het voelt zo ongelooflijk naar en oneerlijk. Met alles wat ik nu weet, kan ik alleen maar zeggen dat mijn relatie 1 grote leugen is geweest. En het erge is dat er gezegd is dat er nog meer dingen zijn die ik zal horen en niet leuk zal vinden. En dit na 19 jaar samen. Er is misbruik gemaakt van mijn goedheid en vertrouwen. Ik was alleen maar goed wanneer het hem uitkwam, ik was goed om hem steeds te helpen als hij in de shit zat. De leuke dingen en leuke kant waren voor anderen. Wat ik voor deze vent heb opgeofferd/gedaan, hij moet zich diep schamen. Wat voel ik mij dom en naïef. Niet 1 mes in mijn rug, maar 100.
Na oplichting in ons bedrijf, hebben we na jaren hard werken om het tij te keren, vandaag gehoord dat we een hypotheek kunnen krijgen voor ons vrijstaande droomhuis. Jaren en jaren en jaren gewerkt om het op te lossen! Kinderen krijgen een eigen kamer straks (slapen nu bij elkaar) sterker nog: ik kan nog een elftal erbij krijgen als ik wil. Super blij! Hard work pays off.
dat ik zelf behoorlijk nerveus ben voor morgen. Dan starten de scholen hier weer en gaan onze kinderen naar een nieuwe school in verband met onze dochter die 3 jaar lang geterroriseerd is. nu heeft ze afgelopen vrijdag al een bedreiging gehad van een rot meid, waardoor onze dochter nu weer heel bang is voor de nieuwe school.. vind het zo sneu.. en zelf twijfelen we al hebben we de goede keuze gemaakt? kan deze school ons vertrouwen terug winnen ? en vooral kan onze dochter langzaam uit haar dal gaan klimmen en komt ons vrolijke meisje uiteindelijk terug? pfff sorry moest ik ff kwijt