Je bent de grootste slet die ik ken en ik heb nooit geweten dat een mens zoveel haat gevoelens kan hebben voor iemand en tegelijk het contact ook missen. Ik hoop dat ik ooit over heen kom hoe erg jij mijn leven hebt verpest.
Dochter mag naar laatste badje voor afzwemmen voor A!!! Ben zo trots dat de tranen op mn wangen lopen.. (hormonaal!)
Dat mn hele lijf vol zit met pees,- en slijmbeursontstekingen en dat ik er gek van wordt. Dat mn reumatoloog zegt dat ik moet RUSTEN. Schiet niet op met 6 kinderen...
Veel sterkte ermee en hopelijk snel beterschap. Ik ken dat heel goed en hoewel ik maar 2 kinderen heb... Maar toch, die verbaasde reactie van artsen wanneer je zegt dat rusten lastig gaat zijn! Ja een kind van 5 kookt haar maaltijd nog niet zelf. "En uw man dan mevrouw?" Ja sorry dokter, die heeft ernstige RSI en doet al zoveel in het huishouden erbij.
Wat fijn voor jullie @Zara75 Ik kan wel van de daken schreeuwen: Dat de cyste in mijn buik die de verloskundige zag op de echo, bij de gynaecoloog verdwenen bleek. Was doodsbang dat er iets kwaadaardigs zat ofzo!
Groot gelijk heb je. Zorg goed voor jezelf. En zou nooit meer uren werken voor je werkgever en ze niet opschrijven. Jouw werkgever denkt dat het slechts één kant op werkt.
Dat ik me na weken te hebben schuldig gevoeld naar de kinderen omdat ik vergeten was de vakantie te boeken ivm mijn ernstig zieke moeder (inmiddels overleden) vandaag een plek heb kunnen bemachtigen op de hun zo geliefde hysterische kindercamping!
Gecondoleerd met je moeder. Mag ik vragen welke camping, ik ben nog op zoek naar een leuke voor mijn kinderen.
Ja en ondanks dat ze in het begin toen het uit kwam mij appte met dat het haar zo spijt ze nu opeens allemaal leugen quotes post op internet, en mij overal heeft geblokkeerd....
Ik heb vandaag gehoord (en getekend) dat ik een vast contract krijg!!! EN Dat de bankgarantie voor ons nieuwe huis erdoor is!! EN Dat het onze trouwdag (9 jaar) is vandaag !!Topdag!!
Oh wat fijn! Ik mag vrijdag. Heb ook een cyste over gehouden aan de hormoonstimulatie (ben nu zwanger dmv IUI in een gestimuleerde cyclus) en dat ding blijft telkens maar om het hoekje kijken. Hopelijk is hij nu een keer weg! En een keer extra loeren naar de baby is natuurlijk alleen maar leuk
Dat ik helemaal klaar ben met onze kinderwens, miskramen en de emdr die ik hierdoor onderga. Maar dat ik zooo graag een kindje wil
Haha inderdaad, bij mij zat er alleen geen baby want ik was ter controle van mijn spiraal bij de verloskundige Ja de verloskundige probeerde me toen wel gerust te stellen maar hij had een wat rare vorm en was gevuld met bloed en fibrinedraden i.p.v. helder vocht. Ik vond het toch geen prettig idee dat er iets zat wat er niet hoort.. Succes, ik hoop voor je dat hij weg is en dat je baby even zwaait