Schreeuw het van de daken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 14 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    We hebben wel een leuke naam maar zoeken eigenlijk stiekem ook nog een beetje verder naar een naam waarmee we dé klik voelen zoals we die ook voelen met de naam van onze eerste.

Zwangerschap gaat goed gelukkig :). Helaas zit ik al wel weer even thuis door hevige bekkenklachten. Vreselijk, maar het aller, aller, aller, aller, allerbelangrijkste is dat de baby gezond is. :thumup:

heidiane vindt dit leuk.
  2. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    O ja dat was waar. Idd zoals ik begreep ging het met de baby gelukkig goed. Wel heftig dat je zoveel last hebt van je bekken. En je bent nog maar in het begin van je zwangerschap dus kan allemaal nog zwaarder worden. Heel veel sterkte daarmee en ik hoop dat je genoeg rust kan pakken en dat je na je zwangerschap er goed van kan herstellen.

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.691
    27.331
    113
    Vrouw
    Dat ik het rete irritant vind dat mijn zus zich met de opvoeding van onze zoon bemoeid terwijl haar kinderen niet eens opvoeding kregen maar alleen voeding en de school zo vaak moest overleggen omdat de kinderen losgeslagen waren, oppassers gelijk enorm veel salarisverhoging vroegen en zelfs een au pair die na 2 dagen weer in het vliegtuig naar huis stapte want 'it was a crazy household'. Maar dat ontkent mijn zus stellig want het lag aan de scholen, de oppas en de au pair lag. Zelfs de buren en andere familieleden klaagden over de kinderen. Want ze klimmen zo over de schutting heen in de tuin van anderen, waren brutaal, luisterden niet en liepen weg. Maar fijn dat ze precies weet hoe het met mijn rustige zoon moet die gewoon luistert hahaha
    Of zoals mijn moeder zei: je weet nu wel hoe het niet moet

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dankjewel. :) Ja, het is wat het is en ik kan de hele dag gaan zitten balen en mokken, maar liever steek ik die energie in de babykamer of het genieten (excl de pijn) van de (hoogstwaarschijnlijk laatste) zwangerschap. De klachten kosten me al genoeg energie en het accepteren geeft me een heel klein beetje meer rust. Ik heb er wel een aantal weken over gedaan trouwens, omdat ik het heel erg lastig vind niet aan het werk te zijn/gaan.
    Ik heb wel een therapeutische afleiding gevonden.. o_O.. namelijk online shoppen. :roflmao: Wat ik de laatste tijd wel niet gekocht heb... (we zijn eind maart verhuisd dus er viel nog genoeg te kopen hahaha). Geloof dat ik nu een beetje moet gaan opletten, want helaas hebben we geen oneindige reserves ;)

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @GroeneBomen oh nooooo irritant. Kun je het niet gewoon loslaten? Kost jou ook onnodig energie toch? Je zus is gewoon anders en gelukkig weet jij wel beter! Lekker genieten van je eigen kroost! :thumup:

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.691
    27.331
    113
    Vrouw
    Ik heb ook tijdens die conversatie alleen maar gezegd: 'wij voeden ons kind op onze manier op, jullie op jullie manier en wij staan achter onze manier'. Weet ook niet wat dat is, mijn vriendin had een hele tijd met mijn zus gesproken en toen leverde mijn zus commentaar op mij, onze moeder (dat mijn vriendin ook zei: ik vind dit een zeer vervelend gesprek worden). Toen ik met mijn zus praatte had ze stevige kritiek op mijn vriendin en haar vriend. Maar ik weet ook wel dat als ze in deze buien is, ze zelf met haar handen in het haar zit met haar losgeslagen pubers (al is de oudste officieel geen puber meer), haar man die geen poot uitsteekt in huis en altijd maar weg is en ze erg jaloers is dat het hier wel loopt, een man die wel meehelpt en ik vriendinnen heb die niet kijken naar hoe vaak je op vakantie gaat of de grootte van het portemonnee en dat op mijn verjaardag de ooms en tantes nog gezellig langskomen omdat ze het zo leuk vinden bij mij. Komt voort uit pure onzekerheid en jaloezie. Maar irritant is het wel of nee mijn vriendin zei het beter: het is vermoeiend. En met deze hormonen is het extra vermoeiend erbij :p T is ook wel een schat verder dus t is een kwestie van onderwerp veranderen en zeggen 'je hebt gelijk in 1 ding, hierover doorgaan heeft geen zin en ik heb er geen zin in dus hoe is het met je tuin?'

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @GroeneBomen ja idd. Vaak komt dit soort gedrag voort uit onzekerheid, zeker in dit geval als ik het zo lees (denk ik dan he, ik ken jullie niet persoonlijk haha). Maar idd, daar hoef jij niet mee opgescheept te zitten.
    Mijn moeder heeft bijv. in het verleden een aantal keuzes gemaakt die een negatief effect op haar kinderen (waaronder ik) hebben gehad. En dat is nog een understatement. Nu voelt ze de behoefte om elke keuze uitgebreid te bespreken met mij. Alsof ik het moet goed keuren. Onzekerheid ofzo? Ik zeg dan gewoon eerlijk: mam, het interesseert me niet. Maak je eigen keuzes, ik heb mijn eigen gezin. Ik zie de teleurstelling dan in haar ogen, maar heel eerlijk: dat is niet meer mijn probleem. Ik laat het verleden rusten en kies ervoor dingen achter te laten voor mezelf. De keuzes van andere mensen boeien mij niet, zolang ik er geen last van heb ;). Dat was eigenlijk mijn boodschap, met een kleine aanloop er naartoe die wat uitleg behoefde ;)

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ben werkloos thuiszitten zo zat nu al! En mag niet voor 1 september wat anders doen aaarggghhhh!!!

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Ik ben vandaag voor het eerst in 17 jaar naar de tandarts geweest!! Ik ben heel trots op mijzelf. De behandeling volgt nog, maar de eerste stap is gelukkig gezet.

En het viel mij reuze mee na 17 jaar. Alle verstandskiezen zitten niet goed en moeten eruit, maar verder alleen 3 gaatjes.

Zoe123, Bailey07, Sado en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dat ik eindelijk onder narcose mag voor mijn bekkie ... gek wordt ik van de pijn bij de tandartsssssss

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Haha hetzelfde dus. Alleen hier angst voor de tandarts.

Nic1976 vindt dit leuk.
  12. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Ha noem dat maar mee vallen. Elk gaatje vind ik teveel en maakt mij zenuwachtig. En dan die verstandskiezen. :eek:
    Voor die behandelingen ben je dan niet bang??

13. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Echt schreeuwen wil ik niet. Wel iets tien duizend keer per dag zeggen. Hoe ik elke dienst op mijn huidige werk aan het aftellen ben tot ik klaar ben daar. En elke nacht thuis ben dan. Ik niet meer ruim een uur moet rijden naar mijn werk. Gewoon om uiterlijk 23 uur thuis ben meestal vroeger. Nooit meer de wekker om half 5 hoef te zetten om naar mijn werk te gaan. Niet meer na 00 uur thuis ben uit mijn werk. Enz. Mijn dochter heeft me al geconfronteerd met hoe vaak ik het zeg. :D

Spoetnik en Paardenbloem vinden dit leuk.
  14. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Super knap!!! En 3 gaatjes met 17 jaar is echt een ontzettende meevaller!!

suus1983 vindt dit leuk.
  15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Nee. Ik slaap dan, zal er weinig van merken. Als ik het zo moest doen zou ik panisch zijn.

heidiane vindt dit leuk.
  16. NeverGiveUp2018

NeverGiveUp2018 Bekend lid

30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    Whaaaa!!!!!! IK HAAT REGEN!!!!!!
    Vooral als ik echt geen andere keus heb dan er door heen gaan. En nu vervolgens, ondanks de regenkleding, tot op mijn botten nat ben en het komende uur met dit natte kloffie nog wel bij de echoscopiste en verloskundige zit:confused:

17. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    STOMME AUTOMOBILIST!!!!!
    Gister zag een automobilist mijn man over het hoofd die naast de auto reed op de snorfiets en de auto sloeg ineens rechtsaf.
    Hij ligt nu in het ziekenhuis met een klaplong wat erger wordt, dus wordt er een drain gezet en mag hij nog wat nachten blijven :(

18. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Jeetje wat rot!
    Beterschap voor je man

19. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.913
    2.074
    113
    Mijn zoon is geslaagd!!!!!

Zoe123, Anouk2005, Spoetnik en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Wat rot, beterschap!

Deel Deze Pagina