Zombies, run! (Hardloop app)

Discussie in 'De lounge' gestart door tupp, 24 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.004
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gebruikt nog iemand de app van Zombies, Run! Ik gebruik hem al een poosje gratis. Maar nu heb ik voor de komende periode een abonnement genomen. Ik geloof alleen niet dat ik alle functies echt goed snap.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb de app heel kort gehad en ik snapte er niks van.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.004
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind inderdaad dat er wel heel veel verschillende functies en dingen op zitten. En ik mis ook uitleg over bepaalde zaken. Ik heb nu even een uitstapje gemaakt naar een ander verhaal, over dino's. Maar dat verhaal heeft 2 'training missions' en daarna 2 'races'. Ik wil dan toch weten wat het verschil is tussen die twee. Daar kom ik natuurlijk vanzelf achter als ik het probeer. Maar als iemand anders het me vooraf kan vertellen, vind ik dat ook wel lekker. ;)
    Bij de trainingmissions staat S en bij de races een M. Dat lijkt een soort moeilijkheidsgraad aan te geven ofzo? Maar je loopt sowieso in je eigen tempo, lijkt me.

Nou ja, ik zal er over een paar dagen wel achter komen, dan staat de volgende hardloopsessie op het programma en ga ik een race doen.

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik heb sowieso die app nog nooit gebruikt, maar ik vroeg me af of deze ook voor beginners is? Dus een opbouwschema heeft met wandelen-lopen afgewisseld?

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.004
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, die is er. Zombies Run 5K training, dat is een losse app. De eerste 10 trainingen zijn gratis. Het is trouwens wel in het Engels.

In de gewone app zit ook iets voor intervaltraining. Maar dat moet ik nog uitproberen.

MamavanLieverd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina