hallo ik heb een vraagje wij zijn sinds kort verhuisd naar belgie maar gaan regelmatig in het weekend naar famillie in almere dat is 2 uur rijden met de auto nou is dat wel te doen maar met desmond is het de laatste tijd echt een enorme ramp hij vond autorijden altijd geweldig maar zodra we de straat uit zijn begint het hij schreeuwt dan echt de hele boel bij elkaar en heb al van alles geprobeerd een flesje drinken geven wat te eten speelgoed niks werkt. nou heeft hij ook als ik de stad in ga dat waneer ik een winkel instap hij ook begint en dat komt denk ik doordat hij het dan veel te warm heeft. in de auto lijkt het me niet dat ie het te warm heeft doe expres een dunner jasje aan en het dakraam staat open voor frisse lucht maar hij blijft 2 uur lang echt krijsen herkennen jullie dit en wat doen jullie hiermee want zie er elke keer weer tegenop om de auto in te gaan met hem.
Zit ie wel goed in zijn autostoel? Misschien iets rechterop of misschien zitten de banden wel te strak, of iets scherps in de stoffering? vreemd joh!
ja heb de bandjes enzo na gekeken kan er niks vreemds aan zien en heb een 2 standen stoel en als ik hem dan neerleg word het nog erger. vind het echt heel vreemd ja en we weten echt niet meer wat we nog kunne proberen
hoi hoi ik denk dat hij 2 uur achter elkaar misschien iets te lang vind en hij nu al weet o jee als we nu gaan zit ik zolang vast je zou een leuke kinder cd of dvd op kunnen zetten en vrolijke liedjes met hem kunnen zingen misshien een idee om tijdelijk achterin te zitten zodat hij niet zo alleen is achter in succes en groetjes nathalie
hier hetzelfde maar dan de dochter van inmiddels 3 jaar...ze schreeuwt vanaf 1 jaar moord en brand. Ik ben er op een gegeven moment toch maar mee naar de huisarst gegaan en die zei dat ze wsl wagenziek is....ook al geeft ze niet over of zo. Ik ben zelf ook wagenziek en heb nooit hoeven overgeven ervan was alleen heel beroerd...dus het zou kunnen er is alleen voor die kleintjes niks tegen te doen helaas
heb vorig weekend achterin gezeten de hele weg maar dat is ook geen aanrader wij rijden namelijk een opel tigra en zit voor volwassene niet erg comfortabel en hielp ook helemaal niks hij vond het nog vreselijk en afgelopen weekend hebben we de hond achterin gedaan want daar is die helemaal gek op en kan niet zonder hem maar zelfs dat hielp niet. zat idd ook aan wagenziek te denken omdat ik daar ook last van heb maarja als daar niks aan te doen is voor die kleintjes schiet ik er nog weinig mee op. normaal als ie begint te zeuren zetten we leuke liedjes op en de ene keer werkt het wel en de andere keer weer niet vind het zo vreemd
Myrthe heeft dit enkele weken gedaan net nadat ze 1 werd. We gaven haar op de duur een klein rijstkoekje van bambix in de auto. Eerst elke keer, dan af en toe en nu steeds minder en minder. Ze zeurt niet meer. Rijstkoekjes hebben de eigenschap geen vlekken te maken en borstel je gewoon effe weg wanneer ze aan het knoeien gaat. Succes, want rijden op de baan met een krijsende baby vond ik alvast te vergelijken met de hel ! Kitty
ja klopt ik vind het ook verschrikkelijk koekjes geven hebben we al geprobeerd en broodjes hij neemt niks aan en als ie het aanneemt da hou ie het vast en gaat ie door met schreeuwen
En al wat gevonden? Wij hebben dit weekend na een rit van 1uur besloten dat we onze centjes die we krijgen met de kerstdagen gaan besteden aan een dvd-speler/scherm dat je aan de achterzijde van een hoofdsteun kan bevestigen. Dan wordt het maar bumba tot we erbij neervallen ! Liefs Kitty