vandaag is mijn vriend naar de kroeg prima, maar hij had beloofd op tijd weer terug te zijn, prima allemaal! maar het word al later en later en ik hem maar eens bellen, niet opnemen, uit eindelijk neemt ie wel op en ik vraag waar ie blijft, nou ik ben er nog en blijf nog wel even leg de sleutel maar ergens neer! nou sorry maar ik ben hier best wel boos om laat dan even iets weten ofzo dat je langer blijft haal een sleutel op dan kan ik ook naar bed. maar nee hoor. ben ik nou zo moeilijk
Nee niet moeilijk hoor! Ik heb er ook zo'n 1, maar volgens mij let ie gewoon echt niet op de tijd. En dan vindt hij het ook nog raar dat ik me zorgen ga lopen maken.. Bij ons wordt dat ook wel vaak een dikke discusie.. Maja.. Het helpt niet, al hoewel hij nu vaak wel een sms doet.. Gr. Carlien
Ohhhh, ik ken dat zo goed, zucht. Elke keer denk ik nog, ik ga gewoon naar bed, maar nee... Gebeurt trouwens hier maar eens in de twee maanden.
nou zelfs dat gebeurd niet, nu heeft ie ook nog doodleuk zijn telefoon uit gezet! de deur zit hier op slot, hij bekijkt het maar ff lekker.
Ik begrijp je frustie compleet. En o dan krijgt hij het als die terug komt hoor van grrr:x Je zit maar te wachten te wachten. En ooooooo oooooooooo:x
heel vervelend! vraag me nu wel af of ik er goed aan doe de deur op slot te doen. maarja ik ben echt boos.
Ik zou de sleutel op een andere plek neerleggen.. Hem ff laten zoeken.. Sms'en van de sleutel ligt buiten Haha
hier zou dus inderdaad de deur op slot nergen een sleutel en de deurbel eruit. en dan kan hij het even bekijken wedden dat hij het snapt ik zou dan wel even een deken en kussen in de schuur gooien en die open laten. kan hij op een tuin stoel gaan slapen
Die zet hij straks vast wel weer aan toch? Zou wel de bel eruit trekken als je je zoontje niet wakker wilt hebben..
oja en wel morgen om 8 uur lekker veel herrie maken eieren bakken etc. heerlijk met je kindje gaan spelen en en natuurlijk een oude pan op zijn kop en eem pol lepel voor de kleine als hij boven op bed gaat liggen lekker je kleintje in bad doen met veel kabaal (oeh klik nu wel heel slecht of niet)
telefoon uit? nou dan heeft ie oorlog hoor hahah (gelukkgi issie alleen ooit 1x zo stom geweest!) nee elsie ik snap het hoor, ook omdat je zo slecht slaapt zonder hem heh..maarja je nu opvreten gaat je ook niet ehct helpen te kunnen slapen...kan je mss net zo goed de deur alsnog zelf voor hem open doen...hih, mag ie kiezelsteentjes tegen het raam gaan gooien!
niet doen hoor! als hij niet even belt en dan gewoon zegd leg de sleutel maar ergens neer!dan kun je mij niet wijs maken dat hij je snapt. en daarbij de telefoon uit zetten!!!:x stel dat er wat gebeurd met jou of je zoontje! hoe onbehouwen kun je zijn! wat je ook zou kunnen doen maar dat ik wel gelijk heel hard (heeft bij mij vader wel goed gewerkt) de auto weg zetten (2 straten verder op bijv) donker in huis en dan net doen of je weg bent. ze gaan dan pas denken van ow zou er iets gebeurd zijn?????