'Schreeuwen' van verdriet, onmacht, …….

Discussion in 'Zwanger worden' started by I S, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Is@ Als je behoefte hebt om de uitzending weer te zien kan dat morgen op ned 2 om kwart over 1 .

Idd dan zijn wij zeker geen lievertjes geweest .
    Maar nu zou ik dan wel eens willen weten hoe ik in een vorig leven was.

Ik voel mijn boos heid gewoon grr erg hoor.

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
    "mooi" topic

gelukkig beseffen hier veel mensen dat het krijgen van kinderen niet iets vanzelf sprekends is
    en zijn ze extra dankbaar en blij met hun wonder
    ( ik kan mensen die het wel als vanzelf sprekend zien of zeggen dat ze spijt hebben niet uitstaan namelijk!)

uiteraard schreeuw en duim ik hier mee , dat iedereen met een wens die ook mag vervullen!

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik heb ook in de mmm gezeten, miskramen en tijdends mijn zwangerschap was het ook niet altijd fijn, ivm weeen en ontsluiting al heel vroeg..... ik realiseer me nog steeds elke dag wat een geluk ik heb, dat klinkt misschien ongeloofwaardig, maar echt..... het schiet elke dag wel eens door mijn hoofd, dat ik een groot geluk heb! Ik hoop zo enorm dat dit geluk voor meer mensen hier is weggelegd.................

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wil even weer van me af gieren ! lees net een stukje van iemand waar bij het weer en ook nog steeds niet lukt naar heel wat jaren gier gier waarom waarom??
    Wie heeft er antwoord op , word er zo verdrietig van

Je kent ze niet persoonlijk maar mijn hart breekt weer in vele stukken.
    Denk aan mijn eigen verdriet maar het verdriet van een ander waar je dan toch al lang mee schrijft kruipt er ook bij in .

Knuf voor de geen die het net als mij door maakt en het zeker kan gebruiken.

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Marnat: Zo bijzonder meis, hoe jij met anderen mee kunt leven na alle elende die jullie hebben moeten doorstaan en het gemis wat er nu is...

Ik heb er maar 1 woord voor over: RESPECT

Een onwijs dikke digitale knuffel voor je!

6. Ik lees al jullie berichten en raak ge-emotioneerd. Van vreugde omdat iedereen zo met elkaar meeleeft, van verdriet omdat ik het zo oneerlijk vind dat zo velen alles doen om zwanger te worden. Maar dat t NIET kan. Ik vind dat zo erg. En zo oneerlijk!!!!!! Ik zie mensen om mij heen met 10 kinderen waarvan er 5 uit huis worden geplaatst ivm verwaarlozing. Dan denk ik hoe kan t gvd dat zulke ouders er 10 krijgen en dat de liefdevolle mensen die t zo graag willen......... Nou jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Lieve meiden ik ben zelf goed vruchtbaar maar echt ik leef met jullie mee. En denk aan jullie!!!!!

Veel Liefs Anneke

7. debo81

debo81 Actief lid

Nov 10, 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik hou t niet droog aan deze kant van de pc! meiden wat een leed! het is erg herkenbaar: de frustratie en de pijn elke maand weer als het niet lukt. Ook wij zijn al bijna 2 jaar bezig en beginnen nu met 1e behandelingen(bijna), als ik jullie verhalen lees besef ik me dat 2 jaar nog niets is en ben ik bang wat ons nog te wachten staat... ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en hoop toch dat er voor ieder van jullie ooit een wonder mag komen...

het is fijn om te lezen dat er mensen zijn die je hier begrijpen en ook snappen dat een kind krijgen niet zo van zelfsprekend is, niet iedereen in je omgeving begrijpt altijd wat het met je doet(soms ik zelf eig niet eens)

8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Flippo@ Dankje lieverd jij doet het ook goed hoor!

Meiden wat een lieve woorden slik.

9. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Dank meiden voor de lieve, begrijpende woorden.

Ik schreeuw al heel lang en vaak van verdriet, maar het verdriet wat we nu ervaren overschaduwt nu alles ...... we hebben besloten om Afscheid te nemen van onze droom. Het zit er niet meer in dat onze kinderwens vervuld gaat worden. Accepteren zullen wij het nooit, maar we zullen er mee moeten leren omgaan en het een plekje gaan geven.

Eén van de stappen die wij hebben genomen om te beginnen met het afsluiten, is het ontwerpen van een kaartje met een mooie tekst. Het is een heel mooi kaartje geworden. Deze hebben wij de afgelopen dagen gestuurd naar familie en vrienden.
    Nu moeten we gaan zien hoe het verder gaat en stapje voor stapje ons leven weer oppakken.

We zijn begonnen in een boek die vele zwarte bladzijden bevat en helaas is de laatste bladzijde niet roze gekleurd, maar zwart gebleven. We moeten het boek nu sluiten!!

.

10. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Tranen druppen over mn wangen. Wat een intens verdrietig bericht, bijna ondraaglijk gewoon. Heel veel sterkte. Meer krijg ik er niet uit.
    Liefs theebeebje

11. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Lief van je Theebeeb, dank je!

12. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Oh I S....wat verschrikkelijk. Dikke knuffel.

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    jeetje.. IS ik kreeg een rilling vanaf mijn nek tot aan mijn tenen. Ook ik raak er enorm geemotioneerd van. Ik hoop dat jullie je leven weer snel op kunnen pakken en toch gelukkig kunnen worden en zijn met elkaar. Ik denk aan je!
    Mooi initiatief.. die kaartjes.. poeh.. ben er wat ondersteboven van...

14. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Dikke knuffel voor ju IS.. woorden schieten nu tekort..

15. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lieve lieve Is .

De tranen staan in mijn ogen , het verdriet giert door mijn lijf bij het lezen van je bericht.
    Het is moeilijk en oneerlijk maar keus heb je niet je kunt eewig door gaan maar daar schiet je niets mee op.
    Knap van jullie er nu toch een eind aan te maken.
    En vergeten doe je het nooit meis zeer zeker niet .De wens blijft er , ik weet het .

Ik wens je samen alle lieve de en geluk in toe komsten helaas zonder een wonder.
    Maar ik weet heel zeker dat jullie die invulling heel goed anders in kunnen vullen.
    Jullie zijn sterk ! en komen er ook door net als ik en mijn man.

En blijf van je af schrijven he meis en je weet dat je mij ook mag schrijven en bij mij je hart mag luchten.
    Ik weet wat je voelt en wil je ook daarom jou blijven steunen in het verwerken van jou en mijn droom.

Een hele dikke knuffel lieve schatten je komt er wel .

16. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Wat ik niet snap is dat er een bepaalde hoeveelheid behandelingen zijn die vergoed worden
    Je betaald voor je verzekering toch?
    Ik bijv heb de ziekte van crohn en had een medicijn gekregen die per keer 2 a 3000 euro kostte...
    En dat werd gewoon vergoed
    Waarom voor het kunnen krijgen van kindjes doen ze er zo geniepig over???

17. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Het is inderdaad allemaal zo verdomd oneerlijk :(
    Dan heb je koppels die makkelijk kinderen krijgen maar die amper of geen aandacht geven of die hun kinderen verwaarlozen.
    Zoals ik toen ik opgroeide. Het is iets wat ik mijn hele leven lang mijn ouders zal verwijten, helaas.
    Dan denk je, waarom. Waarom wil of maak je zoveel kinderen als je ze verdomme verwaarloost of niet liefhebt.
    Dan zijn er koppels die zo graag hun liefde zouden willen geven aan een kind maar die geen kind kunnen krijgen. Dat terwijl een kind krijgen en opvoeden het mooiste geschenk is en het mooiste is wat bestaat.

Heel veel sterkte aan de dames wie het niet gegund is...

18. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    whitesaber@ Regering wil niet anders meis daar is het probleem die wil er 1 behandeling van maken.

mano82@ Meis meen e niet dat jij dat mee gemaakt hebt grr.
    Hoop dat het je nu heel goed vergaat meis knuf.
    Verder heb je het mooi omschreven moet er even van slikken! bedankt meis.

19. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

1 behandeling ?!?! zijn ze gek geworden ofzo???
    Geen woorden voor...

20. Manon B

Manon B Niet meer actief

Jeetje meiden....
    Wat moet ik zeggen.
    De tranen lopen over mijn wangen, wat vind ik dit erg voor een ieder die de wens moet laten gaan.

Ik heb diep respect voor jullie allemaal!!!!

Ik heb 2 schoonzusjes die IXI (hopelijk schrijf ik het goed) en de andere heeft IVF. En de vrouw van mijn broer probeert zwanger te worden van de 2e maar door vlak na de geboorte een "pap 3" te hebben gehad met opertatie wil dat niet zo vlotten.

Het enige wat ik jullie kan wensen is sterkte en heeeel veel geluk samen!

Share This Page