Wat heerlijk!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door -, 20 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Pas voor de 3de keer in 19 maanden is ons meisje uit logeren bij mijn schoonouders. De eerste keer was 1 nacht en de volgende ochtend vroeg zagen wij ons meisje weer. De 2de keer was een paar weken geleden, 2 nachtjes. Ons meisje had het zo naar haar zin bij oop en oma en andersom ook. En nu dan alweer 2 nachtjes.. en wauw, wat heb ik die tijd voor mezelf gemist zeg.

Ik kom helemaal bij en ik merk nu pas dat ik er dus eigenlijk aardig doorheen zat. Ik heb mijn man net een mail gestuurd dat hij voor pizza mag zorgen en dat ik lekker lui op bed lig met mijn laptop. Mijn schoonlui heb ik een mail gestuurd om nog eens extra te benadrukken dat ik het helemaal geweldig vindt dat ze dit doen en ook zelfs leuk vinden (haha, ze hebben namelijk weleens anders geroepen toen ze nog niet wisten wat er zo leuk was aan ons kind hihi).. kortom..HEERLIJK

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lekker Gupsie, geniet er idd maar van! Ik vind zoiets moet toch wel s kunnen hè! ;)

3. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ooow zou ook best willen ja, lekker eigentijd!

Maar manlief heb liever niet dat hij nu uit logeren gaat, ook niet bij oop en oma grrrrrrr, het lijkt mij wel een lekker idee.......................uitslapen hahahaha

Hou oud was jouw kleine meid toen ze de 1e keer uit logeren ging?

Sem is nu ruim 4 maanden en hij mag pas met 6 maanden (van mijn man)

4. Niet meer actief

Toen was ze nog maar ruim een jaar haha.. ik wilde het ook het eerste jaar niet hoor. Ik wilde dat ze alles at, goed sliep en niet meer gebonden was aan de fles. Dit alles was al vanaf 11 mnd, maar ik kon maar moeilijk afstand nemen hoor..

5. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ja ik had eerst ook zoiets van het eerste jaar niet, maar soms heb ik nu zoiets van "1 nachtje maar"

Kan mamma even lekker lang uitslapen hihi

Maar ik denk dat sem nu weeer in een fase zit dat hij iedere nacht om 3:30 komt en niet voor voeding, maar voor aandacht grrrrrrrr

Overdag gaat sem al 2x in de week naar oma en dat gaat goed, maar ik weet niet of de nachten goed zouden gaan. Denk zelf dat ik het heeel moeilijk zal vinden en gewoon niet in slaap kan komen die nacht!

Wacht toch nog maar even hahaha, wat een dillema hahaha

6. Niet meer actief

ach ja die fases blijf je nog wel houden hoor. ASTRID heeft daar nu ook nog last van. Dan gaat het weken goed, en ineens komt ze een weekje elke avond tegen 12 uur of in de nacht even. Ik haal haar dan lekker even uit bed, en wieg haar even in de schommel stoel (want stiekem geniet ik ook wel van die momenten lekker kroelen met je kind) Dan leg ik haar terug en als ze dan nog eens komt heeft ze pech. Ze weet dus dat ik maar 1 keer kom..

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ahhh lekker ik ben er ook alweer aan toe haha. Nee hoor Lars is net ene weekeind weg geweest.
    Ik had nooit verwacht dat je het vaker zou doen Gups, weet nog wel die 1e keer dat jullie haar wegbrachten. Heerlijk dat je ff kan bijkomen en als het goed gaat doe je het ook sneller nog een keer!

8. Niet meer actief

niets is zo onvoorspelbaar als gups... Ik zit de volgende keer alweer te plannen.. whahahaha

9. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Ik heb juist zoiets van...
    NEEEEJJJJ niet ergens logeren....
    ookal lijkt me vrije tijd heerlijk...
    en als ie savonds slaapt ben ik ff opgelucht even wat voor mezelf...

maar een nacht :|

ik denk dat ik zelf niet kan slapen dan....
    ben een beetje verslaafd denk ik :|

10. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik doe het ook niet hoor... Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt. Nooit! (behalve dan wanneer zij het zelf gaat willen)

11. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Deze mama doet t wel hoor!
    Af en toe vind ik het heerlijk even de 24jarige losbol te zijn die ik ook voor Valentino's geboorte was, en dan gaat hij heerlijk logeren bij Opa en Oma ( 2 vliegen in 1 klap, want die vinden het helemaal top) en wij kunnen weer een xtje lekker de beest uithangen..
    Moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik echt de volgende ochtend voor 12uur alweer bij Opa en Oma op de stoep sta!

12. Niet meer actief

Janelle (2jr) gaat regelmatig naar opa en oma ook wel eens een weekeinde slapen maar Juliën nog niet hoor! af en toe een dagje dat vind oma leuk maar ik vind hem nog te jong voor een nacht!

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tim gaat deze vrijdag voor het eerst 1 nachtje logeren bij oma. Lisa is al veel vaker geweest maar Tim nog niet, die haalden we dan steeds weer op , op de terugweg van het feestje.
    Dus a.s vrijdag gaat het dan toch echt gebeuren.. Gaat vast goedkomen ,maar vind het best spannend!

14. Niet meer actief

nou,.,.... ik mis mijn meissie wel nu hoor..hihi! Ik heb een knuf van haar bij me (pff ziek ik weet het) En daar zitten we beiden dan op de bank, te roepen naar elkaar dat we ons meissie missen.

Maar ik weet ook dat het goed is voor ons. Even bijkomen en we hebben nou eenmaal soms verplichtingen waardoor ze uit logeren moet. Straks als ze wat ouder is (zijn), dan willen we ook een weekje wegkunnen. Alhoewel, mijn man ziet dat meer zitten dan ik hoor. Maar die gaat evengoed wel een weekje of 2 zonder ons weg ..

Deel Deze Pagina