Elke avons als Sophie een uur ( je kan de klok er gelijk opzetten ) op bed ligt gaat ze uit het niets keihard huilen,meestal speentje en ze slaapt weer verder...zo maf en meestal horen we haar s'ochtends pas weer...wat dit nu is? Iemand eem idee? Overdag doet ze dit trouwens bijna nooit...
Ruben doet dit ook sinds kort...vanuit het niets heel hard huilen... In de avond doet hij het wat vaker en 's nachts ook rond 4 uur... Hij heeft geen speentje dus eigenlijk laten we hem altijd maar. Hij valt vanzelf weer in slaap... Elmo
Hier ook een hele periode dat Cecile ineens tegen uur of 10 of 11 s,avond ineens erg begint te huilen. Ik denk zelf ook dat ze iets droomde of misschien een sprongetje die bij baby,s rond 42 weken weer begint. Het is nu niet meer elke dag. Zo af en toe dat ze nog even wakker word, maar huilt dan niet.
Julia heeft dit 's middags tegenwoordig! Idd vanuit het niets opeens helemaal overstuur en dikke tranen..Hou het er ook maar op dat ze dan ergens van schrikt of naar droomt ofzo..weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik er van moet denken...
Hey, Nikolaj heeft dit ook een paar dagen gehad dat ie plots tijdens zijn middagslaapje het op een krijsen zette, als ik ging kijken was ie niet onmiddellijk getroost. Daarna wel maar ik wist ook niet wat het was, het was bijna elke middag in zijn slaap of gewoon plots toen hij in zijn sitter zat. Deze week werd het allemaal duidelijk: Een tandje, meneertje had blijkbaar een paar dagen af en toe pijnscheuten. Mss is het dat? Groetjes
Hier was het echt niet binnen paar dagen over. Heeft heel wat weekjes geduurd die elke avonden dat ze overstuur wakker werd. Naar troosten en even rustig met haar te babbelen ging ze dan ook wel weer slapen.
heeeeee blij om t elezen dat dat bij meer kindje sis..hier namelijk ook maar dan rond 22 uur...ze huilt dan heel erg zielig..als ik haar speentje geef en over haar bolletje aai. slaapt ze weer in..dit herhaalt ze s,nachts vaak nog een keer.
Merel doet dit ook soms..... wat er aan de hand is? Geen idee, maar ze moet dan echt getroost worden, ze is dan echt overstuur en slaapt niet voor ze is getroost. Tijdens sprongetjes doet ze het vaker!
Heel herkenbaar, je kan er ook echt de klok op zetten! Om precies 8 uur 's avonds begint hij ineens te huilen! Valt gelukkig daarna (na ongeveer 5 minuutjes huilen) vanzelf weer in slaap! Alleen merk ik dat de laatste tijd het niet meer elke avond voorkomt...