Spacescooters

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Space scooter?

1. Jahoor mijn kinderen mogen deze best hebben

2. Nee zoiets schaf ik niet voor ze aan maar verbied het niet

3. Nee die dingen komen niet in huis en ze mogen ook niet op die van andere

4. Spacescooter...? kun je dat eten ofzo?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Wat vinden jullie van die dingen?

Mijn man en ik vinden ze beide gevaarlijk maar we vragen ons af of we het uberhaupt kunnen verbieden want iedereen hier in de buurt (4-12 jaar) heeft bijna zo'n ding dus ze zit regelmatig op die van een buurkindje...

wat vinden jullie eigenlijk van deze dingen en zal je het zelf aan je kind geven of juist helemaal verbieden?

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja hoor, onze dochter heeft er een.
    Gekregen van mijn schoonouders vorig jaar met sinterklaas.
    Maar ze was er al zelf bijna een jaar voor aan het sparen.

Ik zie het probleem niet zo.

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat is dat?

Ik ga ff googlen ;)

4. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Uhm wat is het?!

5. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ik vind het er niet uit zien... Hier hebben ze er geen 1, ze vermaken zich liever op hun stunt steppen.
    Vindt ik er ook wat actiever uit zien.

6. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Wij hebben er eentje gekocht voor onze zoon... Mijn dochter wil er ook graag een, maar die is pas 4 jaar en dat vind ik nog te jong, bovendien is ze motorisch erg zwak dus probeer het nog zo lang mogelijk te rekken...

Maar ik vind ze niet eng hoor, of spannend...

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Mijn oudste zoon heeft er pas eentje gekocht van zijn spaarcenten. Ik had ook al zoiets wat moet je ermee. ;) Maar ja hij wilde er perse ééntje.

Maar vind er niets gevaarlijks aan hoor, het is gewoon een soort van step. Mijn zoon heeft er kniebeschermers, elleboogbeschermers en helm erbij gekocht, mocht hij vallen, dan is hij in ieder geval goed beschermd.

8. Aylen

Aylen Niet meer actief

O, ik vind die dingen zo gaaf! Ik zie ze regelmatig door de stad crossen op die dingen en eigenlijk wil ik er ook een, maar ik ben daar te oud en te zwaar voor :(

Mijn zoon kan nog maar net staan, dus die doe ik er geen plezier mee. Maar het lijken me leuke dingen voor kinderen, ook goed voor de lichaamsbeweging.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik weet via via wie er 'ook' gesponsord wordt met de winst van die dingen, en ik gun het die persoon niet - dus ik zal er nooit een stuiver aan uitgeven :D

Ik koop wel een ander cooler iets voor hem tegen die tijd (dat is er dan vast wel) en dan mag hij 'misschien' wel even ruilen met vriendjes als hij dat perse wilt.

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Mijn zoon heeft ee zelf voor gespaard en heeft er dus ook sinds twee weken eentje. Hij is er super blij mee!

Ze zijn trouwens juist erg actief! Best pittig heel de tijd dat op en neer trappen!

11. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Nou hier vliegen ze over de weg en we hebben een nogal onoverzichtelijke hoek waar al meerdere kinderen (bijna) onder een auto zijn gekomen dus vandaar geen spacescooter hier. Op die van anderen mag ze alleen IN de speeltuin en absoluut niet op de weg ze zal maar niet op tijd kunnen stoppen/uitwijken... Zelfde geld voor haar fiets.

12. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja hoor, mijn dochter is net 5 en gaat er elke dag op naar school :) top ding!

13. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ja maar dat ligt dan toch niet specifiek aan de spacescooter.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou wil ik niet vervelend doen, maar heb je dit ook niet dan als ze op fietsen rondrijden, rennen, gewone step, skeelers etc?
    Dit wordt niet zozeer veroorzaakt door een spacescooter, maar door onoverzichtelijkheid en onvoorspelbaar gedrag van kinderen EN automobilisten

15. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Dat klopt maar het zou anders liggen als ze hier goed mee konden stoppen en dan die kleine wieltjes eronder... brrrrr nee op een gewone step en rennend mogen ze best over de weg (ze rennen wel eens rondjes e.d.) Maar die step heeft van die ieniemienie wieltjes en een slechte rem. (heb de uitzending van KASSA gezien) die combinatie vind ik niet veilig.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn dochter staat sneller met haar spacescooter stil, dan dat ze op skeelers tot stilstand is ;)

Maar goed, je mag het eng vinden. En is aan jou of er eentje aangeschaft wordt natuurlijk.

17. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nee, Thijmen krijgt er geen! Ik vind ze veel te duur, je betaalt er meer dan 100 euro voor!!! Ik vind niet perse dat hij er niet op mag rijden, maar dan bij een vriendje ofzo.
    Hij heeft nu een wavestep en die vind ie ook helemaal geweldig. Hij hoeft dus ook niet pertinent een spacescooter.
    Ik zie ze hier trouwens ook helemaal niet zo veel meer, lijken een beetje uit te raken.

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier willen ze er ook graag een. Ik vind ze alleen zo duur dat ik t zo niet ga aanschaffen, maar als ze t bij elkaar sparen dan mogen ze er een kopen.

19. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    echt? oh ze gingen ze bij KASSA testen en toen bleken de remmen erg slecht te werken...

20. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Nou als hij er bij een vriendje op wil, prima, maar hij heeft thuis een Microstep. Superstep, waar ze al heel jong op kunnen.

Deel Deze Pagina