De negenmaandenbeurs zit er weer aan te komen en dit keer lijkt het me leuk om er als aanstaande mama naartoe te gaan. Wie is hier al eens eerder geweest, wat is er zoals te zien/te doen en is het een aanrader of niet?? Ik hoor het graag!
Ik ben er 2 jaar geleden geweest, maar ik vondt het toen niet zo leuk eigelijk. Het was super druk, er is ook nog een huishoudbeurs bij. Er zijn weinig zitplaatsen en het eten is erg duur. Ik vondt je jongegezinnenbeurs veel leuker.
voor mij is het inmiddels 10 jaar geleden dat ik geweest ben, ik vond het leuk om lekker rond te struinen en te zien wat er allemaal te krijgen was, dus ideeen opdoen en er waren altijd leuke kortingsbonnen voor handige spulletjes. Ik kan helaas niet gaan omdat de beurs precies is als ik uitgerekend ben, vindt het wel jammer maar helaas
Ik vond het wel leuk maar echt mega druk (was wel op zaterdag geweest). In de hal liep je echt voetje voor voetje. En bij elk kraampje was het super druk. Als je daar tegen kan dan zou ik gaan maar anders niet
Op het moment van de 9 maanden beurs ben ik bijna 39 wkn zwanger. Ik ben er nog nooit eerder geweest en wil er graag eens heen maar als ik lees dat het zo druk is is dat niet handig denk ik.. Jammer!
ik was al 6 maanden zwanger toen ik ging. En toen had ik het meeste al gekocht/uitgezocht. Ik denk dat het leuker is als je pas 2 of 3 maanden zwanger is. Ook ik vond de jonge gezinnenbeurs veel leuker.
Ik ben vorig jaar geweest met een vriedin en vond het echt de moeite waard ( als je veel dingen nog moet kopen) alleen het was idd erg druk. Daarom ga ik dit jaar op een doordeweekse dag. Ik ben dan iets van 14 weken dus lijkt me ideaal
ik ben vorig jaar geweest met een zwangere vriendin (zelf toen nog niet zwanger) vond het wel leuk, maar toch ook wel tegen vallen. En inderdaad erg druk in combi met de huishoudbeurs..weinig zitplekken en duur eten..
Ik hoor er positieve en negatieve dingen over...indd dat het erg druk is,maar ook weer dat ze super leuke dingen hebben en kortingen....Voor mij heeft het geen zin ben rond die tijd uitgerekend en anders was ik wel gegaan als ik vroeg in mijn zwangerschap zou zitten.
Ik ben er niet zwanger geweest. Mijn vriendin was wel zwanger en vond/vind alles geweldig leuk daar rondom heen. Ik vond de beurs dus een leuk uitje!
Ik had ook graag willen gaan, maar ben dan ook 2weken voor mjin uitgerekende datum, dus moet hem ook overslaan. Bovendien heb ik al vrijwel alles gekocht wat ik moest kopen, dus dan is het misschien ook wat minder leuk.... Als iemand wel gaat; je kunt nu je kaartje met korting kopen bij de Prénatal
ik heb bij de kruitvat een avondkaart gehad, ik denk wel dat ik even ga, even ideeen opdoen en hopelijk wat leuke aanbiedingen scoren.
ik vond het helemaal niks, maar ach kon ook naar de huishoudbeurs... ik vond het rustig op de 9 mnd beurs kwa standjes en ik vond er weinig soeps aan...weinig weggevertjes... maarja wie weet vind je het wel leuk... ik vond het niet de moeite waar maar in combi met huishoudbeurs kun je wel een kijkje nemen natuurlijk.
Ik ga met mijn moeder, ben benieuwd! Vind die beurzen altijd wel leuk (wel vermoeiend trouwens, maargoed, dag erna vrij).
Ik ga met vriendlief, moeders en schoonmoeders. Ik ben benieuwd! Volgens mijn schoonmoeder is het erg leuk en mijn vriend heeft me overgehaald toch een kijkje te gaan nemen. Dus ik zie het wel, als het echt heeeeeeeeeel druk is dan ben ik zo weer verdwenen
Ik lees dat jullie allemaal gaan als je zwanger ben.. Maar ik ben al bevallen.. Haha Isbhet dan ook nog leuk?