Lieve Miss C, ik moet je iets bekennen.. ik heb een relatie met Brad Pitt ( ), nu voel ik me helemaal uitgelaten, maar ik deed dit omdat ik al jaren verliefd ben op hem. Ik hoop dat je niet al te kwaad op me bent. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik dit nog wel eens wil doen. Daarom zeg ik nu zullen we samen nog eens een potje dammen? 1981Mama
Miss C, ik moet wat opbiechten.. Ik wil een stukje van maxima Nu voel ik me in de war Maar ik deed dit omdat ik dat al de hele tijd wou Ik hoop dat je er nog dagen lang van wakker ligt toch wil ik je nog even zeggen dat Ik professionele hulp nodig heb Daarom zeg ik nu Zullen we samen nog eens een potje dammen? Hartelijke groet, Babywish 😂😂😂😂😂😂
Beste Miss C, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. Ik heb mijn nummer gegeven aan Jan smit. Nu voel ik me in de war, maar ik deed dit omdat ik dronken en spontaan gek was geworden. Ik hoop dat je het met eigen ogen gezien hebt. Toch wil ik nog even zeggen dat ik je een bosje bloemen zal sturen. Daarom zeg ik nu: Je bent lekker, kus xxx RAppel
Beste Miss C, Ik moet echt snel iets aan je vertellen... Ik heb gevochten met Guus Meeuwis. Nu voel ik me zo ontzettend leeg van binnen, maar ik deed dit omdat ik me echt kapot verveelde. Ik hoop dat je er nog dagen lang van wakker ligt... Toch wil ik je nog even zeggen dat ik dit deed om jou jaloers te maken. Daarom zeg ik nu: Zullen we samen nog eens een potje dammen? LX
Beste Miss C, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. ik heb gedate met je neef nu voel ik me beschaamd maar ik deed dit omdat ik dat al een hele tijd wou. Ik hoop dat je het met eigen ogen gezien hebt.. toch wil ik je nog even zeggen dat ik me echt geen raad meer weet. Daarom zeg ik nu je bent lekker, kus xxxx Chocolat
Geachte mevrouw, dit moet ik even kwijt... Ik kreeg een bos tulpen van Jan Smit. Nu voel ik me in de war, maar ik deed dit omdat ik echt weer eens behoefte had aan wat spanning. Ik hoop dat je er nog dagen lang van wakker ligt... Toch wil ik je nog even zeggen dat ik nog steeds aan jou denk. Daarom zeg ik nu je bent lekker, kus xxxx Dotje1986
Beste miss C, Ik moet echt snel iets aan je vertellen Ik heb gezoend met de dikste man ter wereld. Nu voel ik me zo verschrikkelijk opgewonden Maar ik deed dat omdat ik echt weer eens behoefte had aan wat spanning. Ik hoop dat je het met eigen ogen gezien hebt. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik nog steeds aan jou denk. Ciao loser Dufel
Beste miss c Ik moet je iets bekennen, ik heb een relatie met Gerard Joling. Nu voel ik me zo ontzettend leeg van binnen. Maar ik deed dat omdat ik me echt kapot verveelde. Ik hoop dat je er nog dagenlang van wakker ligt. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik er echt geen raad mee weet. Daarom zeg ik nu Ciao loser. Humava
Beste Miss C, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. ik heb een relatie met een heel lekkerding nu voel ik me zo ontzettend leeg van binnen maar ik deed dit omdat ik dat al een hele tijd wou ik hoop dat Je niet al te kwaad op me bent.. toch wil ik je nog even zeggen dat Ik je een bosje bloemen zal sturen Daarom zeg ik nu Je bent lekker, kus xxxx Cynthia
Lieve miss C, ik moet je iets bekennen. Ik heb gezoend met Willem Alexander : Nu voel ik me beschaamd. Maar dit deed ik omdat Ik mensen nou eenmaal graag stalk, en dan gebeuren die dingen. Ik hoop dat je niet al te boos op me ben. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik je een bosje bloemen zal sturen. Daarom zeg ik nu: ciao loser Gitaartje
Beste Miss C, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. Ik heb gedate met de buurman. Nu voel ik me zo ontzettend leeg van binnen. Maar ik deed dit omdat ik spontaan gek was geworden. Ik hoop dat je er nog dagenlang wakker van ligt! Toch wil ik nog even zeggen dat ik nog steeds aan je denk.. Daarom zeg ik nu: je bent lekker, kus xxx
Haha wat leuk!!! Beste Miss C, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. Ik heb gezoend met Brad Pitt, Nu voel ik me zo ontzettend leeg van binnen Maar ik deed dit, omdat ik spontaan gek was geworden Ik hoop dat je het met eigen ogen gezien hebt.. Toch wil ik je nog even zeggen dat Ik je een bosje bloemen zal sturen Daarom zeg ik nu je bent lekker, kus xxxx
lieve miss c ik moet je iets bekennen ik heb een relatie met de kerstman ik voel me helemaal uitgelaten ik dacht dat jij het was ik hoop dat je er nog dagen wakker van ligt ik wil toch even zeggen dat ik nog steeds aan jou denk daarom zeg ik nu je bent lekker, kus xxx
Beste Miss C, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. Ik kreeg een bos tulpen van een mummie en nu voel ik me helemaal uitgelaten maar ik deed dit omdat ik dat al een hele tijd wou. ik hoop dat je er nog dagen lang van wakker ligt toch wil ik je nog even zeggen dat ik nog steeds aan jou denk Daarom zeg ik nu, je bent lekker, kus xxxx Pillow!
Beste Miss C, ik moet echt snel iets aan je vertellen, Ik ben verliefd geworden op Gerard Joling. Nu voel ik me echt zwaar kut, maar dit deed ik omdat ik spontaan gek was geworden. Ik hoop dat je me recht in m'n gezicht zal stompen. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik me echt geen raad meer weet. Daarom zeg ik nu je bent lekker, kus xxxx
Lieve Miss C, ik moet je iets bekennen.. Ik heb gezoend met de postbode, nu voel ik me in de war. Maar ik deed dit omdat ik dat al een hele tijd wou, ik hoop dat je het niet gezien hebt.. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik nog steeds aan jou denk. Daarom zeg ik nu, Ciao Loser Huismuisie
Beste Miss C, ik moet echt snel iets aan je vertellen.. Ik ben verliefd geworden op Linda De Mol nu voel ik me vies maar ik deed dit omdat Ik dronken was ik hoop dat Je er nog dagen lang van wakker ligt... Toch wil ik je nog even zeggen dat Ik nog steeds aan jou denk Daarom zeg ik nu Je bent lekker, kus xxxx Darinka1
Beste Miss C, ik moet echt snel iets aan je vertellen... Ik heb gezoend met The Jonas Brothers. Nu voel ik me helemaal uitgelaten maar ik deed dit omdat ik dat al een hele tijd wou. Ik hoop dat je er nog dagen lang van wakker ligt. Toch wil ik je nog even zeggen dat ik dit nog wel eens wil doen. Daarom zeg ik nu: je bent lekker, kus xxxx Podiki
Lieve miss c, ik moet je iets bekennen. Ik ben vreemsgegaan met de buurman. Nu voel ik me macheloos, verslagen, depresief. Ik hoop dat je niet al te kwaad op me bent. Toch wil ik even zeggen dat het me heel etg spijt. Daarom zeg ik nu, je bent lekker xxx. Roanchie. Heftig haha