schrijfsters, dichters en kunstenaars met woorden

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Maidin, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik ben op zoek naar literaire kunstenaars...
     
  2. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hoi hoi ik meld me ook even. Er was ooit ook al een topic over, maar ik geloof dat die dicht is:)
     
  3. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hey hallo welkom welkom... zoooo dusss jij schrijft... whahaha

    Over die echtheid in het andere topic herken ik. Het verhaal moet echt aanvoelen en dus de details moeten kloppen.

    Ik heb niet alles gelezen :)... waarover schreef jij nou? Ik geloof voor tieners toch?

    BTW: even je profiel bekeken... mooi hoor die taartjes. Ik ga binnenkort met een nicht een cursus volgen.
     
  4. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ja en jij dus ook:D Leuk!!!!
    Ik schrijf dit boek waar ik nu mee bezig ben idd voor tieners. Als je bij mijn profiel kijkt en dan bij contact geloof ik kun je ook mijn weblog vinden:). Misschien vind je het leuk daar wat te lezen.
    Als je wat verder naar beneden scrolt vind je wat proza.

    Ik weet niet of je mijn laatste berichtje nog hebt gelezen daar? (in het andere topic dus)
     
  5. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik zal kijken op je blog, maar vergeef me pas morgen. Mijn bed roept.

    Ik heb idd je laatste bericht gelezen. Ik heb het anders aangepakt. Omdat ik over de recherche schrijf heb ik een bevriende rechercheur gevraagd om te helpen op zijn gebied van expertise. Tevens heb ik een farmaceutische wetenschapper en een Laborante gevraagd naar wat details.
     
  6. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh dat is dan natuurlijk handig!
    Ik ken niemand die in die wereld zit dus dat zal lastig worden voor mij. Ik kan wel wat mensen aanschrijven maar ik ben natuurlijk geen professionele schrijfster en ook niet bekend;) dus dan zullen ze wel denken ja t zal wel...
    Ik weet dus nog niet hoe ik dat aan ga pakken.

    Geeft niet, neem maar gewoon je tijd hoor:) je hoeft niet meteen te kijken hoor!
     
  7. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    weet je ik heb ook niets gepubliseerd, maar ik ben schrijver, want dat doe ik... bekijk jezelf vanuit dat lciht...

    nou bed roept...
    SNUUURK en ZOEEEF
     
  8. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    goedenmorgen. Vandaag is het financieringsdag, maar ik ga ook even schrijven. Heb weer energie van dit topic gekregen.
     
  9. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Lijkt erop dat wij de enige 2 in dit topic tot nu toe zijn..;)
    Heb jij toevallig een site ofzo waar ik wat van je kan lezen? Ben benieuwd naar je schrijfstijl:)
     
  10. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Tja dat had ik wel maar niet meer. Ik schrijf ook veel op papier. Pm me maar me je mail adres dan stuur ik binnen kort wat. Hoe is je engels?
     
  11. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    My English is very well:D
    Ik schreef veel op papier heb hele dagboeken met o.a ook gedichten maar ook veel losse blaadjes en noteblocks:)
     
  12. lautjuhhh

    lautjuhhh Niet meer actief

    hey ik heb een gedichten bundel uit gegeven maar niet met die moeilijke termen :p
    zal hier binnen kort wel eentje plaatsen!
     
  13. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat gaaf lautjuuh! Veel verkocht ook? Of was het meer voor vrienden/familie?

    Vriendin van mij haar moeder heeft ook ooit een boek geschreven over haar dochter die aan kanker overleden was, maar was alleen maar voor vrienden uitgegeven.

    Ben benieuwd naar een gedicht.
     
  14. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Shit bericht weg

    @ lautje cool. Ben benieuwd.

    Mijn schoonmama - al wat jaartjesnu overleden - was dichteres en had redelijk wat boeken op haar naam staan. Ik hoop dat mij ook mag lukken. Heb iig genoeg ideeen

    @ buffie. ( was je echte naam?) ik stuur je wat ik op mijn ipod heb geschreven.

    Van onder mijn dekens wens ik jullie een fijne nacht.
     
  15. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @maidin ik wil graag anoniem blijven dus dat zeg ik niet openbaar;)
    Wat gaaf dat je schoonmoeder dichteres was!!
    Ben benieuwd heb je mn mailadres gepbt

    Ik wens jullie ook weltrusten vanuit mijn bedje
     
  16. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Okay begrijp ik. Same here. Was even een aagje. Btw gesmailed.
     
  17. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh die smiley was niet zo bedoelt moest een knipoog zijn..:( komt omdat ik op mn mobiel zat..
     
  18. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou ook dat herken ik.. whahaha
     
  19. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heel irritant is dat. Ik heb je mailtjes ontvangen heb nu alleen even niet de tijd om het te lezen.
    Pfff moet nog dweilen en wat boodschapjes halen en dan vanmiddag weer visite...
    Ik hoop morgen weer een stuk verder te kunnen met mn boek.
     
  20. mellepel25

    mellepel25 Actief lid

    30 apr 2010
    398
    1
    18
    #20 mellepel25, 20 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
    HOi meiden,

    Ik meld me hier ook. Ik ben nu bezig met een schrijfcursus kinderverhalen schrijven van de nha. ben daar niet erg tevreden over! Ik schrijf voornamelijik blogs, maar ik wil ook graag een boek gaan schrijven. Ik durf het nu alleen nog niet aan om iets op te sturen:p. Ik wil jullie wel een blog laten zien die ik heb geschreven:)

    Het is een blog...en in blogs ben ik altijd heerlijk synisch:)

    Beter een verre vriend dan een bejaarde buurvrouw!
    Naast mij woont een vrouwtje van een jaar of 85. Niks mis mee zou je denken! Zo'n lief oud mens waar je af en toe eens langs kan gaan voor wat wijze raad, maar lieve mensen niks is minder waar! Mijn buurvrouw is van het type kwieke tante. Ze plukt zo'n drie keer per week vrolijk het onkruid tussen haar tegeltjes uit en veegt het trapje hier voren helemaal bladervrij.Dat diezelfde bladeren vervolgens in de put verdwijnen waardoor de boel verstopt raakt zal ik hier maar niet vertellen:p.

    Mijn buurvrouw rijd ook nog auto . Dat gaat op zich best goed! Totdat er sneeuw valt, want dan raakt mevrouw haar afstandsgevoel kwijt. Met enige regelmaat parkeert ze dan haar auto midden op straat. Dat levert vaak lachwekkende situaties op, omdat andere mensen de grootste moeite doen om vooral niet tegen de geparkeerde auto's op te rijden. Ineens staat er dan echter een obstakel midden op de weg.

    Nou is mijn buurvrouwtje niet alleen een kwieke tante, maar ook een wandelend dagblad. Ze weet precies wie hier is geweest, wanneer ik weg ben geweest en wat voor boodschappen ik heb gekocht.

    Toen zoonlief voor het eerst uit het ziekenhuis naar huis kwam stond ze ook buiten. Het hele jaar rond heeft ze een enorme druppel onder haar neus hangen en af en toe rochelt ze eens wat. Zo hing ze boven de kinderwagen:$ en met stralende oogjes vroeg ze of ze dat lieve babytje even vast mocht houden. Uhh nee sorry hij ligt net zo lekker . So ie so houd ik er niet van als maar iedereen met zo'n hummeltje gaat rondzeulen, maar iemand met een snottebel is al helemaal not done!;)

    Met enige regelmaat vallen er ook geschreven briefjes in de bus. Dan schrijft ze ons op een belerend toontje dat we iets moeten doen. Toen mijn broertje hier pas kwam ging het vaak over peuken die voren op het trapje gedumpt waren. Later bleek dat niet hij die daar neer had gegooid, maar iemand uit mijn sociale kring:). We ruimen het dan wel altijd op, want ik gun haar natuurlijk wel een fijne oude dag!

    Jullie begrijpen dat ik altijd even check voordat ik ga of ze buitenstaat:p. Eerst kijk ik even boven uit het raam.Daarna leg ik mijn oor even te luister tegen de muur om mezelf ervan te overtuigen dat ze niet de trap naar beneden aan het schuifelen is. Dan sprint ik de trap omlaag, snoer zoonlief in zijn wagen en maak dat ik wegkom!! Soms .....heb ik pech en gaat de deur open:$ ...Dan maak ik uit beleefdheid maar een babbeltje met mijn snotterende buurvrouw. Naar te hebben geluisterd naar het wel en wee van de buurtbewoners is zij blij.......maar ik... Ik heb wederom mijn bus gemist;).

    Vandaar mijn stelling: Beter een verre vriend dan een bejaarde buurvrouw;)
     

Deel Deze Pagina