We hebben een aantal namen die we wel leuk vinden maar we kunnen geen keuze maken welke nu het leukste is.
Sorry ik drukte te snel. We hebben Femke... Maar dit komt hier vrij vaak voor Marieke.... msschien toch te saai Maartje... ik twijfel omdat we ook al een brechtje hebben. Geertje... idem Maartje maar iets aparter dan Maartje Josje... Nadeel dat iemand in K3 zo heet. Mijn schoonvader heet Jos en dat maakt het wel leuk. Dieuwke... maar die bekt misschien niet zo lekker Aukje... vinden we ook heel lief... schoonmoeder heet Baukje Hebben jullie een bepaalde reden om 1 van deze namen niet te kiezen? Of juist wel? Dat maakt het misschien wat makkelijker
Eigenlijk allemaal niet mijn smaak maar vind femke dan verreweg de mooiste. Geertje vind ik het lelijkst.
Ik zou voor Femke gaan, Maartje vind ik ook wel leuk maar dat komt alleen omdat mijn omatje van 95 zo heet denk ik.
Maartje of Josje Juist omdat het leuk bij Brechtje staat! Ik vind Femke dan persoonlijk niet zo mooi en zo standaard!
Ik vind Femke absoluut de leukste uit dit rijtje. Maartje & Brechtje vind ik samen niet zo leuk staan. Hetzelfde geldt voor Geertje, maar die vind ik ook wat oubollig.
eigenlijk vind ik de meeste namen uit het rijtje erg oudbollig. Geertje, Dieuwkje, Aukje, Brechtje. Echt heel erg lelijk sorry. uit alle namen zou ik voor Femke kiezen.
Ik vind Geertje dan juist weer leuk! Juist omdat het "ouderwets" is en je het niet vaak/snel zal horen. Maar ik hou dan ook niet van al die bijzonder samengestelde namen .
Ik vind Femke echt een superleuke naam! De rest is niet zo mijn smaak, maar Aukje gaat ook nog wel. En inderdaad leuk dat je dan je schoonmoeder hebt vernoemd.
Ik vind Femke verruit het leukste en die komt (zeker de laatste tijd) toch helemaal niet zo vaak voor? Marieke en Maartje vind ik wat saai. De rest allemaal n beetje ouderwets.