daar gaan we weer graag hulp en mening gevraagd. eigenlijk waren we zo goed als uit de naam J.olie voor ons meisje. Maar nu begin ik uiteraard weer te twijfelen want past het bij de naam van onze andere dochter. namelijk R.omy we hebben meerdere kids maar daar past de naam wel bij. het gaat om deze 2 namen. ze volgen elkaar niet op in het rijtje. maar ze zullen vast we eens in 1 zin genoemd worden. vind zo lastig om alles goed af te stemmen op elkaar... hoe dichterbij de bevalling hoe meer de twijfel
Ik vind het wel kunnen. Het is beiden wel met O en 'IE-klank' maar de klemtoon ligt bij Romy op de O en bij Jolie op de IE. Dat maakt wel verschil vind ik.
Je kiest een naam omdat je hem toch mooi vind? Ja of het "past" het is toch geen kleding stuk of het vloekt of niet. Gewoon doen!
Ik vind het ook kunnen. Ondanks dat er wel dezelfde klanken inzitten. Gewoon kiezen als het voor jullie de naam is.
kan prima hoor! de klemtoon ligt totaal anders waardoor het in mijn ogen sowieso bij uitspreken niet al te veel lijkt en op papier wat meer maar dan staan ze waarschijnlijk niet eens echt naast elkaar.. dus ik zeg gewoon doen!!