We verwachten een derde kindje, een meisje. We hebben al 2 jongens met de namen Mees en Jip en zoeken er een naam bij...! Nu hebben we fiene, nina en fem die we beide wel leuk vinden maar of dit de naam kan worden?! Eigelijk zijn we nog op zoek naar meisjesnamen die er bij passen. (lang/kort maakt niet uit, ie-klank vinden we mooi, Nederlands) Wie helpt ons?? Of geeft advies??? Bedankt vast!
Ik vind Nina leuk Nog wat andere ideeën: Anne, Anna Aniek, Anniek Bente, Benthe Cato Ella Evie, Evi, Evy Emma Eva Fieke, Fiene Flore Irene Ilse Iva Isa, Iza Iris Jule Jinte, Jinthe, Jente, Jenthe Jolijn Julia Lieke Lize Maud Meike, Mieke Mila Niene Nienke Vera
Mees, Jip en Anouk Mees, Jip en Bibi Mees, Jip en Babs Mees, Jip en Diese Mees, Jip en Eef Mees, Jip en Fenne Mees, Jip en Hanne Mees, Jip en Ise Mees, Jip en Ive Mees, Jip en Juul Mees, Jip en Jentl Mees, Jip en Keet Mees, Jip en Kaat Mees, Jip en Loïs Mees, Jip en Liv Mees, Jip en Mexx Mees, Jip en Nika Mees, Jip en Noor Mees, Jip en Olivia Mees, Jip en Oona Mees, Jip en Quinn Mees, Jip en Roos Mees, Jip en Sam Mees, Jip en Tess Mees, Jip en Viev Mees, Jip en Zita
Fem! Leuk! Of misschien ook leuk met 'ie' klank; Nine Lien / Liene Lieve Lize / Lise /Lizé Pien Livia
Fem en Nina vind ik leuk. Fiene klinkt niet erg af vind ik, alsof een peuter die naam zo noemt omdat hij het nog niet goed kan uitspreken.