Hallo, Wij zijn druk aan het denken over een naam voor ons 2e kindje (jongetje Onze oudste heet Sem. Ik zit te denken aan Yari of Ravi maar misschien is het ook wel leuk om weer een korte naam (1 lettergreep) te kiezen!! Wie heeft er suggestie's, ik vind het zoooooooooooo moeilijk Thanx alvast
Twan Toby Thymen Thom Roy Ravi vind ik wel leuk erbij, Yari vind ik om de 1 of andere reden niet zo leuk in combi met Sem
Ik ken iemand met 3 zoontjes: Sem, Finn en Tijs. Vind ik een leuke combi. Ik vind sowieso namen met 1 lettergreep erg leuk!
Ik vind zelf tom en tijs ook juist heel erg leuk. Maar juist die namen zijn uitgesloten ivm. familie die al zo heet. FRUSTREREND!!!
Sem en.... Quinn Tim Tijn Ole Finn Job Lars Giel Bas Nick Niek Mees Van de al geopperde namen vind ik Raf en Ravi erg leuk bij de naam Sem.
Hallo ben er weer... Bedankt voor jullie hulp dames hihi!! Ik wilde in 1e instantie ook voor een korte naam kiezen want dat vind ik persoonlijk wel heel stoer, 2 korte namen voor mijn mannen. Maar er zijn gewoon niet echt korte namen te vinden waar ik nou echt verliefd op kan worden.... Pfffff.... Nu hebben we weer gebrainstormd en wat vinden jullie van WESLEY Dus dan zou het zij Sem en Wesley. (hmmm de schrijfwijze ben ik nog niet helemaal uit) Naja blijf vooral komen met die tips want dan komt het vast wel een keertje goed hihi!! Groetjes
Snijder... tja, dat is het eerste wat in me op komt en dus een klein mannetje wat voost met YCvK in een garage... Wesley is niet mijn naam... ik heb helemaal niets met Engelse namen. Als je deze naam kiest, dan zou ik verwachten dat je andere zoon Sam heet (op z'n Engels). Alex?
Grappig ons zoontje heet ook sem en als er nog een jongetje bij komt word het jari. Persoonlijk vind ik jay ook leuk
Ik vind persoonlijk wesley niet zo leuk bij sem passen, op een of andere manier een andere genre namen ofzo. Zou ik eerder voor Wes gaan. Raf, Rens, Jens, Lars, Ties, Dies, .... maar goed namen blijft persoonlijk