In onze vorige zwangerschap hadden we de naam Koen voor een jongen. Die is intussen door iemand anders in gebruikgenomen. Ook zitten we de denken aan Loek. Of Sam voor een jongen. Maar deze zijn nog niet echt doorslag gevend. Luuk vind ik helemaal geweldig maar kan ook niet meer. Jullie ideeën? Ook meisjes namen ideeën zijn welkom.
Gezien Koen heb ik het geboorteregister van NRC erbij gepakt. Klik hier. Misschien leuk. Jongen: - Deen - Hugo - Felix - Duco - Abel/Axel - Zeger/Seger - Sander - Niek (erg mooi naast Koen) - Tobias - Just (vind ik momenteel erg leuk) Meisje: - Saar - Lotta - Fien/Phiene - Linde - Marijn - Pip - Philine - Merel iets apart: Vesper en Rixt
Lars Rens Jens Sven Vic / Vik Rik Tim Roel Juul Lot Pien Liv / Liz Isa Zomaar wat ideeën. Hoop dat jullie eruit komen
Roel Joes Wout Stijn Joost Thijs Pim Ralf Roos Inge Fleur - Floor Linde Eva Maud Jolien - Jolijn Tess
Voor de naam van onze dochter mogen jullie een pb sturen hoor als dat het verzinnen makkelijker maakt...
Ik moet wel lachen toen ik het onderwerp zag, gezien ik momenteel (nog) niet zwanger ben en dat de namen bij ons al bekend zijn . Voor een jongen wordt het Levi en voor een meisje Brody. Al zullen veel onze meisjesnaam niet leuk vinden haha, gezien het voor een meisje niet heel vaak voorkomt. Mijn collegaatje is deze maand bevallen van een jongen Luka. Vind ik ook een hele leuke naam. Voor een meisje vind ik Mila en Ivy ook heel erg leuk . Maja is lastig kiezen, want zijn zoveel leuke namen. Succes!
Hihihi wacht maar tot die zwangerhormonen je gek in de kop gaan maken straks en je ineens een paar weken voor de bevalling toch voor n andere naam gaat
Onze dochter heet M.a.r.a Gijs vind ik helemaal geweldig maar ml helaas niet. Tijn leuk! Ik ga ze voorleggen aan ml. Nog meer ideeën altijd welkom
@Kersje7 ik mag nu alleen nog maar hopen dat ik dat gevoel nog eens mee ga maken @meissie86 Thanx, vonden wij ook
Zijn er nog meer die nu naar voren komen en op je lijstje mogen? Welke jongens of meisjesnamen? Gijs vind ik ook leuk! Jorn Job Cas Mats Mart Sven Jim Noël Elin Elena Roos Katie Cato Iris Nova Loïs Olivia Livia Liva
Ook suze en linde vind ik erg leuk. Guus en Loek blijven ook staan. Sam vind ik ook leuk voor een jongen.